woensdag 2 januari 2019

Aloha Bloghop - Sneak Peek voorjaarscatalogus en SAB

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h


Hallo!!

Leuk dat je langskomt vandaag! Ook vandaag doe ik weer mee aan een bloghop!
Dus je vindt niet alleen op mijn blog, maar op meer blogs inspiratie met  
voorjaarcatalogus en Sale-a-Bration producten! Hop je weer mee??

De dames die vandaag hoppen, zitten allemaal bij elkaar in een groep
(samengesteld vanuit Stampin' Up!) en we gaan allemaal proberen de 
Stampin' Up! Incentive Trip naar Hawaii te verdienen! En die krijg je echt niet 
voor niets... Daar is heel veel werk voor nodig, een team en klanten.
Ik blijf proberen!! Net als de andere dames :) 

Dit zijn de kaarten die ik heb gemaakt:



Het zijn drie kaarten, alle drie gemaakt met dezelfde stempelset, maar
voor een beginnende, iets-gevorderde en gevorderde stempelaar!
Tja, de theepot en het theekopje.. Deze set stond meteen toen ik de 
catalogus in handen kreeg bovenaan mijn lijstje!!


Deze kaart is gemaakt voor een beginner. Alleen stempelen, in 
verschillende kleuren, uitknippen en de achtergrond kleuren.


Op de tweede kaart zitten iets meer techniekjes en materialen.
Zo is de achtergrond gestempeld, de afbeeldingen zijn gestempeld
op gekleurd cardstock en uitgestanst. Ook de rechthoeken zijn gestanst 
met nieuwe stansen, er zitten mooie stiksteekjes langs de randen.


En op de derde kaart zit een hele leuke techniek, met alcohol, re-inkers,
embossingpoeder en meer. Een echte kaart voor gevorderden dus!
Deze techniek liet een SU-collegaatje zien en wilde hem graag uitproberen.
Echt heel leuk om te doen!!


Het is op Glossy Paper gedaan en glimt dus mooi!

Benieuwd welke nieuwe producten ik gebruikt heb? Kijk dan even onderaan
dit bericht! De stansen bij deze set zijn GRATIS uit te zoeken tijdens de 
Sale-a-Bration (bij een bestelling van  2x 60 = 120 euro). 


We hebben met in totaal 9 dames (van de 20) ook een swap gehouden.
We hebben ieder met de set die we vandaag laten zien, een kaartje 
gemaakt in 9-voud en deze onderling uitgewisseld. Dit was mijn kaartje:





Afbeelding kan het volgende bevatten: oceaan, tekst en water

Hieronder staan de dames die allemaal mee hoppen. Één van de dames 
heeft geen blog, Melissa v//d Bilt, maar een Facebook-pagina. 
Je kunt haar pagina bezoeken door HIER te klikken. Voor de pagina's van de 
andere dames kun je op de namen hieronder klikken. Veel plezier!!!




Lieve groetjes,




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 7 januari om 17.00u. Geef jouw bestelling 
door voor maandagavond 17.00u uurvia een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com. 

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt! Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat
 dat deze geplaatst wordt en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling! Dan kan via een e-mail aan 
mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je 
alleen de producten wilt bekijken op de site! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen. Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere
 informatie. Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook kunt bestellen. Betaling gaat dan per
 creditcard. Geen creditcard? Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

De gebruikte, NIEUWE Stampin' Up! materialen:

Product List

12 opmerkingen:

D. Bennenk zei

Wow, wat een mooie kaarten. Misschien moet ik die bundels dan toch echt aan gaan schaffen. Je hebt mij geïnspireerd (zoals gewoonlijk :) )

Margriet Siekman zei

O deze komt als t goed is deze week binnen. Heb er nog meer zin in om mee te gaan werken na het zien van je kaarten. SUper mooi!

Annette Elias-de Kijkkast zei

jaaaaaaa, natuurlijk de theepot en het theekopje! ALs mede-thee-fan moest deze er natuurlijk ook bij mij meteen komen! Wat heb je er weer een onwijs leuke dingen mee gedaan Yvonne, met mooie kaarten als resultaat!

Durvina zei

Wat een leuke reeks!
Stuk voor stuk ontzettend mooi!

liefs, Durvina

Janneke zei

Wat een prachtige kaarten Yvonne ;)

Carine Kuin zei

Kaartjes die echt bij je passen! SUper leuk geworden!

Suze Bonnema zei

Dit is echt jouw set, mooi hoor ;-)
Suze

StampinClubNederland zei

Prachtige kaarten, Yvonne! Vooral die met de verschillende technieken is prachtig. Groetjes, Yvonne

elly zei

Wat een gaaf gebruik van een mooie set! Ik vind ze super! Gr. Elly

sanpiseth40 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
sanpiseth40 zei

Hi all dear !!
great article and information, with your blogcomment.
I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much.
ดูหนังออนไลน์

Anne-Marie zei

Hele leuke kaarten, mooi die technieken erbij.