maandag 31 december 2018

Happy New Year!!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Lieve allemaal!!

Het is de laatste dag van het jaar... 31 december... Een dag
van terug kijken naar afgelopen jaar. Er is weer heel veel gebeurd!!
Ik ben getrouwd, daar zat veel tijd in, maar ook met Stampin' Up!
Ik mocht 9e van Nederland worden, echt ongelofelijk.. 

Ik heb veel klanten en workshoppers mogen helpen met bestellingen,
kennis maken met Stampin' Up! en vaste workshoppers meer bij te leren.
En dat zijn de dingen die ik het liefste doe!! En hopelijk ook in het nieuwe
jaar kan blijven doen! Misschien mag ik jou ook helpen :)


Voor nu wil ik iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen 
met deze kaart! Ik heb vuurwerk geprobeerd te maken met 
stempels uit de sets 'Artisan Textures' en 'Happy Birthday
Gorgeous', beide uit de jaarcatalogus.


Het mooie folie op de achtergrond is nieuw!! 
Je kunt het zelfs GRATIS uitzoeken tijdens de Sale-a-Bration
die vanaf woensdag begint! Gaaf he?! Het is holografisch 
en als de kleuren 'veranderen' als je de kaart beweegt..


Bij 60 euro, kun je het uitzoeken. Er zitten in het pak 8 vellen (!!),
4 in Grapefruit Groove en 4 in Lovely Lipstick. Ik heb de kleuren
van het vuurwerk aangepast aan de kleuren die ik in het folie zag.



Fijne jaarwisseling, eet niet teveel oliebollen en kijk uit met vuurwerk!!
Ik wens je een heel mooi, gezond, gelukkig en vooral ook creatief 2019! 
Tot dan!!!!

Op woensdag 2 januari vind je hier weer een leuke bloghop!
Op donderdag 3 januari vind je hier alle informatie rondom de nieuwe
catalogus, Sale-a-Bration en online links. Wil je graag al eerder de
informatie ontvangen? Meld je dan aan voor mijn nieuwsbrief of 
mail me, beide kan via y_vanbruggen@hotmail.com
Net als het doorgeven van jouw bestelling als je hem al klaar hebt liggen.


Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 31 december om 17.00u. Geef jouw bestelling 
door voor maandagavond 17.00u uurvia een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com. 
De eerste bestelling van het nieuwe jaar doe ik op donderdag 3 januari, de eerste dag van de 
Sale-a-Bration! Geef je bestelling door voor woensdag 2 januari 20u, dan laat ik het meekomen!

Wil je nog iets uit de Year End Closeout (uitverkoop) bestellen? Of van de Clearance Rack-pagina?
Geef dan je bestelling meteen door! Dan bestel ik eerder! Je vindt alles op de website van 
Stampin" Up! website, klik HIER.

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt! Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat
 dat deze geplaatst wordt en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling! Dan kan via een e-mail aan 
mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je 
alleen de producten wilt bekijken op de site! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen. Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere
 informatie. Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook kunt bestellen. Betaling gaat dan per
 creditcard. Geen creditcard? Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

De gebruikte, NIEUWE Stampin' Up! materialen:


1 opmerking:

GerJanne zei

Gaaf Yvonne! Je hebt een succesvol jaar achter de rug. De beste wensen ook voor het nieuwe jaar!