donderdag 24 januari 2019

Challenges Donderdag - deel 2

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my website/blog!


Nog een bericht vandaag?? Ja!! Want ik heb nog een kaartje voor een 
challenge! En een tegenhanger van de kaart eerder vandaag.. Heb je
dat bericht gemist? Klik dan HIER.

Ik had in dat bericht een kaart gemaakt met een zwarte ondergrond en 
 met felle kleuren opgewerkt. Bij de challenge uit dit bericht vroegen 
ze juist naar pasteltintjes, dus dat wilde ik ook eens uitproberen met
zwart! Dit is het eindresultaat:


Dit zijn de kleuren die je moet gebruiken:
Klik HIER voor de site van het Global Design Project te gaan en 
te zien wat het DesignTeam gemaakt heeft voor deze challenge #GDP173.

Het ziet er meteen heel anders uit dan met felle kleuren! Het 'knalt' minder,
maar ik vind het ook wel iets hebben.. Maar de felle kleurtjes spreken mij
zelf meer aan en daar ga ik zeker vaker iets mee doen!


De gebruikte set op deze kaart is een Nederlandse set: In de bloemetjes
zetten. Alle stempels en stansen horen bij deze set! Ik heb de afbeeldingen
op gekleurd papier gestempeld en dan uitgestanst of geknipt en daarna
'ge-paperpieced'. Oftewel, de stukjes papier in elkaar gelegd :)


Ik heb in ieder geval de smaak te pakken met zwart!
Tot gauw!


Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 21 januari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagavond 19.00u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren.

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! 

Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Ter informatie:
Het vlinderpapier en de lintjes uit de Sale-a-Bration zijn op dit moment uitverkocht
door veel vraag ernaar. We hopen dat het zo snel mogelijk weer voorradig is!

Benodigdheden
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi Yvonne !

GerJanne zei

Heel gaaf Yvonne! Ik vind dat zwart ook schitterend!

Nicole Parmentier zei

Inderdaad een heel ander effect met deze zachte kleurtjes, het heeft een beetje een vintage effect terwijl de knalkleurtjes een wat modernere uitstraling hebben vind ik. Leuk dat je dit ook geprobeerd hebt!!