donderdag 24 januari 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!

Hallo!!

Donderdag, tijd voor challenged dag!
Vandaag met een kaartje voor de Liftchallenge! Na een stop tijdens de kerstvakantie,
zijn ze nu weer terug met een nieuwe challenge en weer een hele gave. Het is de bedoeling
dat je een kaart maakt met een zwarte ondergrond! Benieuwd naar de challenge en/of de
voorbeelden? Klik dan HIER. En dit is mijn bijdrage:

En, zwart genoeg?? :) Ik heb zowel de basiskaart als het oplegvel
en de tekst zwart gehouden. De bladeren en bloemen heb ik juist
felle kleuren gegeven.. Deze tropische set blijft één van mijn favorieten!


Op de letters en het hartje van de bloemen heb ik gewerkt met de
Wink of Stella. Dit is een glitter-brush en geeft wat extra's aan de
kaart.



Bling Bling is de challenge van mijn team, op Facebook, welke vandaag
en morgen nog loopt. Dus heb je een kaart met Bling Bling en iets van
Stampin' Up! erop? Doe dan nog mee!! Klik HIER.

Fijne dag!!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is vandaag maandag 21 januari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagavond 19.00u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren.

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! 

Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Ter informatie:
Het vlinderpapier en de lintjes uit de Sale-a-Bration zijn op dit moment uitverkocht
door veel vraag ernaar. We hopen dat het zo snel mogelijk weer voorradig is!

Benodigdheden
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

5 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Hij is leuk! Heerlijk zoals die vrolijke kleuren er uit knallen op die zwarte achtergrond!

groetjes van Ank

Cornelie zei

Very nice! Opzet, kleuren. Erg gaaf kaartje geworden, maar dat is jou wel toevertrouwd! Leuk dat je er weer bij bent in het nieuwe jaar, dank je wel!

winniekuh zei

Zwart blijf ik een lastige kleur vinden om mee te werken maar wat is hij gaaf zeg!!

Marjan zei

Prachtig, Yvonne! Mooi die felle kleuren en het zwart en een mooie bloemencompositie! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

Nicole Parmentier zei

Die tropische bloemen knallen er lekker af, gaaf gedaan!