donderdag 17 januari 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Donderdag, challenges dag!!
Vandaag heb ik één kaartje om te laten zien.. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen 
voor de eerste editie van mijn kaartenbuffet komende zaterdag! Ik heb er zin in! Tussen de 
bedrijven door heb ik dit kaartje gemaakt voor het Global Design Project, #GDP172.
 Klik HIER om naar de site te gaan.


Het is deze week de bedoeling dat je onderstaand kaartje gebruikt als inspiratie.
Je mag zelf kiezen wat je inspireert. Ik heb zelf de schets gebruikt, de indeling van de kaart.


Ik gebruikte de set 'Time for Tea' met bijpassende stansen, DSP 12x12' en 
'Memories and More Card Pack'.


De kleuren die ik gebruikte zijn Coastal Cabana en Rich Razzleberry.


Klik op de foto's om ze beter te kunnen bekijken en hieronder voor meer informatie
over de volgende verzamelbestelling en productinformatie.

Dankjewel voor je bezoekje!!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is vandaag maandag 14 januari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren.

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! 

Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Wist je dan?
Je 10% korting krijgt als je stempels en de bijbehorende stansen of pons aanschaft?
Dit wordt een 'bundel' genoemd. Deze bundels staan in de catalogi vermeld bij de producten 
op dezelfde pagina.

Benodigdheden
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooie uitwerking van de sketch! En sterkte met de voorbereidingen!!

Wies zei

Mooie kaart heb je met de sketch gemaakt. Leuke afbeeldingen en kleurencombinatie.

Renate zei

Dit ene kaartje is dan ook wel een super leuke!!!
Suc-6 met je kaartenbuffet.

-xies- Renate.