maandag 14 januari 2019

Cruising

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Goedemorgen!

Het is weer maandag, het weekend is voorbij! 
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een zomers tintje.. Misschien
zit je al in de sfeer doordat je naar de Vakantiebeurs bent geweest :) 


Ik maakte dit kaartje voor een lieve vriendin die op cruise-vakantie is 
geweest. De kaart is gemaakt met de set 'High Tide' en diverse kleuren
inkt. 


Met de 'Large Letter Framelits dies' zijn de letters uit de gestempelde
afbeelding gestanst en weer ingelegd en opgeplakt met foam. Een
techniek die leuk blijft om te doen en een heel leuk effect geeft!


Zou zo zin krijgen in de zomer, hihi..
Bestel je producten waarmee deze kaart is gemaakt? Dan kun je 
bij 60 euro gratis producten uitzoeken! Kijk onderaan dit bericht
voor meer informatie.. Fijne maandag!!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is vandaag maandag 14 januari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren.

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! 

Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

2 opmerkingen:

Ellen zei

Super gave kaart...mooi gemaakt hoor!
Ik ben heel erg op zoek naar de grote cijfers...zijn ze nog ergens vandaan te halen?
Groetjes Ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi kaartje! Blijft een gaaf techniekje dit. En dit soort s'zomerse kaartjes kunnen bij mij het hele jaar door hoor!!