donderdag 14 februari 2019

Challenges Donderdag & Valentijn

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Het is donderdag! Tijd voor Challenges Donderdag!
Het zijn drukke weken hier, vooral met Stampin' Up! dus vooral ook heel erg leuk!
Maar daardoor schoot de Challenges Donderdag er vorige week bij in.. Deze week
pak ik het weer op! Veel te leuk ;)

Met deze week een kaartje voor het Global Design Project #GDP176, klik HIER.


Het is de bedoeling dat je de Designer 'cased'. Dat wil zeggen dat je het voorbeeld
van de designer gebruikt als inspiratie en er je eigen draai aan geeft..


Ik heb de kleuren, het thema (verjaardag), het zwart-witte bannertje en de
ballonnen gebruikt op mijn kaart..


De stempel zit in een set van 2 stempels, met mooie teksten en achtergronden.
Klaar om in te kleuren! Ik heb er nog twee losse woorden aan toegevoegd.
Volgende week heb ik een kaart voor jullie met de 2e stempel uit de set :)
Onderaan dit bericht vind je alle producten die ik gebruikte op deze kaart.

En kijk hieronder ook even voor de nieuwe Sale-a-Bration producten die je 
vanaf morgen uit kunt zoeken! Ze zijn echt heel gaaf!!  Daarom gaat er morgen
al heel vroeg een extra bestelling de deur uit.. 


En dan is het vandaag ook nog Valentijn!! Ik ben niet van al het commerciĆ«le 
eromheen, maar een kaartje sturen doe ik natuurlijk wel graag...  Ik maakte
deze serie met als inspiratie twee kopjes met schotel die ik van een lieve 
vriendin op onze bruiloft kreeg.. De kaarten en enveloppen zijn kant-en-klaar
met gouden randen. Deze stonden in de najaarscatalogus, maar gaan mee naar 
de nieuwe jaarcatalogus en zijn dus nog te bestellen..


Ik maakte een aantal kaarten voor 'Vriendschappen met een gouden randje' :) 



Happy Valentine's Day en een hele fijne donderdag!!!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
EXTRA VERZAMELBESTELLING MORGEN (vrijdag 15 februari)
Geef je bestelling door voor vanavond 19u!!

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 18 februari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!
Eerste bestelling op vrijdagochtend 15 februari heel vroeg. Bestellen kan 
tot donderdagavond 20u.


 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Kaart 1
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Kaart 2

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuk Yvonne! Mooie gecasede kaart en de kaarten met kopjes zijn ook chique!

Nicole Parmentier zei

Ik was alweer een tijdje niet op je blog geweest en heb weer een hoop prachtige dingen gemist zie ik. Ik vond de thee stempel in eerste instantie wat truttig maar als ik zie wat voor prachtigs jij er mee doet vind ik hem toch wel heel erg leuk! Prachtige kopjes heb je gekregen en wat leuk dat ze als inspiratie diende voor de kaartjes. Ik vind ze echt prachtig!! Bedankt voor alle inspiratie weer!