zondag 17 februari 2019

Gast Desiger Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Het is zondag!! En het wordt weer mooi weer, echt genieten!
Ga je nog iets leuks doen vandaag? Even lekker er op uit!

Ik heb een kaartje voor de nieuwe challenge op het blog van Dutch Card Lovers (klik
HIER). Deze begint vandaag en ik mag een keer gast-designer zijn, omdat ik de
challenge van 2 weken geleden mocht winnen. Echt SU-per leuk! De bedoeling is dat
je een kaartje maakt ZONDER tekst.. Best lastig :) Lastiger dan ik dacht, maar dit is
mijn bijdrage:


Een tropisch kaartje met een koffie / thee beker en een cupcake-je. Ik blijf in het zwart-wit 
en felle kleurtjes denken.. Dat zal nog wel even blijven denk ik :) 


Doe je ook mee met de challenge??
Een hele fijne zondag!!


Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 18 februari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Product List
Coffee Café Photopolymer Bundle
Coffee Café Photopolymer Bundle
[145331]
€ 54,75
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

4 opmerkingen:

Margot zei

Bedankt voor je bijdrage Yvon! Erg leuk! Ik vond het ook moeilijker dan gedacht, voor mijn gevoel ontbreekt er dan iets, zo zonder tekst... ;)

GerJanne zei

Hij is supermooi! Ik zag hem al bij DCL. En zo'n kaart heeft dan eigenlijk helemaal geen tekst nodig!

Nicole Parmentier zei

Inderdaad een lastige challenge maar het is je zeker gelukt! Prachtig vind ik hem!!

Marjan zei

Mooie kaart is het en erg leuk dat je onze GD bent!