donderdag 28 februari 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Het zal deze dagen 3x achter elkaar zijn dat ik een berichtje plaats :)
Ook vandaag weer! Want Challenges Donderdag wil ik eigenlijk niet
overslaan :) Ik heb vandaag een serie van drie kaartjes voor jullie,
gemaakt voor de challenge #GDP178 van het Global Design Project,
klik HIER.



Het is de bedoeling dat je de schets gebruikt als basis voor de kaart.
Ik heb 3x dezelfde kaart gemaakt, maar in andere kleuren, namelijk:
Granny Apple Green, Melon Mambo en Coastal Cabana.. Die pak ik 
op het moment het meeste, in combinatie met zwart en wit..


Ik heb de nieuwe embossingfolder gebruikt uit de 2nd release van de 
Sale-a-Bration: Country Floral. Een hele mooie die extra diep reliƫf
maakt. En ja, je leest het goed! Deze kun je uitzoeken bij een bestelling
van 60 euro! 


Ik heb inkt aan de embossingfolder gedaan voor ik hem door de Big Shot 
heb gedraaid. Daardoor krijg je tussen de ge-embosste delen door inkt
en krijgt je kaart een beetje een moderne 'vintage' look!


Dat kan natuurlijk met alle embossingfolders!! Heel leuk om te doen!
Een randje wat ik af gesneden heb, heb ik aan de binnenkant van de kaart 
geplakt en op de voorkant zit een strookje DSP (DesignPapier) in dezelfde kleur.


Mijn zwanger-kaartje van vorige week voor de challenge van GDP
mocht een 'Special Mention' verdienen! Echt SU-per leuk!


Tot morgen, dan ben ik er weer!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is op maandag 11 maart, i.v.m. de 
carnavals-/ voorjaarsvakantie. Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Wil je eerder al iets in huis hebben? Dat kan, laat het me weten!!

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Benodigdheden
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

1 opmerking: