vrijdag 1 maart 2019

Kleuren Challenge Het SU-per Team! & 3e release SAB

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Daar ben ik weer... De 3e dag op rij...
Vandaag begint de nieuwe Facebook Challenge op de speciale pagina van
mijn team! Klik HIER om naar de pagina te gaan, like de pagina en doe
gezellig met ons mee!! Je ziet dan ook de voorbeelden van mijn downlines, oftewel
de dames uit mijn team (klinkt leuker). Iedere maand een nieuwe challenge en je
kunt een leuk prijsje winnen! 



De challenge deze maand is een kleuren-challenge! Gebruik kleuren uit het 
schemaatje hierboven. Je MAG alle kleuren gebruiken, maar MOET niet! 
En heb je geen Stampin' Up! inkten, of niet allemaal, mag je ze natuurlijk 
ook combineren met andere merken. De enge voorwaarde bij deze challenges 
zijn dat je er IETS van Stampin' Up! op moet gebruiken. Het mag een kaart 
zijn, maar mag ook een ander projectje!


Mijn kaart heeft alle kleuren erin zitten en is gemaakt met de Painted Seasons
stempelset, gratis uit te zoeken tijdens de Sale-a-Bration tot en met 31 maart! 

Gisteren liet ik ook kaarten zien met deze set, klik HIER. Weer heel anders!


Ter info:
Vanaf vandaag is er een 3e release voor de Sale-a-Bration! Dat wil zeggen,
nog meer GRATIS uit te zoeken producten tijdens de laatste maand!!

Van de paarsen lintjes en de doilies ontvang je 2 stuks bij 60 euro!!

Tevens kun je vandaag de producten bestellen van de Sale-a-Bration Coördination!!
Producten die je alleen deze maand kunt kopen en passen bij de Sale-a-Bration
producten die je gratis hebt uitgezocht. Wat dacht je van bijvoorbeeld de stansen
bij de kikker-stempels? Of een mooie stolp-stans voor bij je cupcake stempel?
Bestel ze mee met je eerstvolgende bestelling!



Klik op de afbeeldingen om ze beter te kunnen zien!
Je vindt alle informatie over de Sale-a-Bration op een rijtje: klik HIER

Een heel fijn weekend!!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is op zondag 10 maart, i.v.m. de 
carnavals-/ voorjaarsvakantie. Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor zaterdagmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Wil je eerder al iets in huis hebben? Dat kan, laat het me weten!!

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.


Benodigdheden
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

3 opmerkingen:

Marjan zei

Erg mooie kaart, Yvonne!

Nicole Parmentier zei

Mooie kaart! Het zwarte achtergrondje laat deze kleuren prachtig uitkomen!

GerJanne zei

Heel mooi en ik heb jullie FB pagina bezocht.... ;-)