maandag 4 maart 2019

Crazy for CAS - Watercolor

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!

Challenge begint om 08.00u / Challenge starts at 08.00h


Hallo!!

Leuk dat je langs komt op deze eerste dag van de week!
Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!!

Vandaag heb ik weer een kaartje voor de nieuwe challenge op het Crazy for CAS blog. 
Er is alweer een maand voorbij.. We dagen je uit om een kaartje met 'watercolor' te maken. 
Klik HIER om naar het challenge-blog te gaan en te zien wat de andere dames 
gemaakt hebben. Dit is mijn bijdrage van drie kaartjes, met de set 'Fable Friends':

Het konijntje (beetje Peter Rabbit)..

Ik heb 3 verschillende kaartjes gemaakt met dezelfde opzet, maar
met een andere afbeelding en een andere kleur!

Het eekhoorntje..

En de gans..


Drie CAS kaartjes van 10x10cm..

Mijn excuses dat de foto's niet zo duidelijk zijn.. Mijn camera heeft
kuren en ik hoop gauw weer betere foto's te kunnen maken!!
Doe je met ons mee?? Veel SU-cces!!

De rest van de week zal het stil zijn op mijn blog. We hebben met z'n
viertjes vakantie, dus ik las even een blogpauze in! Volgende week
ben ik er weer! Mocht ik iets voor je kunnen doen of heb je vragen?
Mailen en appen kan altijd!! Dan antwoord ik zo snel mogelijk!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is op zondag 10 maart, i.v.m. de 
carnavals-/ voorjaarsvakantie. Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor zaterdagmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Wil je eerder al iets in huis hebben? Dat kan, laat het me weten!!

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!
En vanaf 1 maart is ook ook nog een 3e release:


En zijn er 'Sale-a-Bration Coörnidation' producten verkrijgbaar:



Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Benodigdheden
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

3 opmerkingen:

iejlze zei

Schattig, die kaartjes! groetjes, Ilse

Ellen zei

Echt een gave voorjaarsserie in watercolor! Leuk dat je elke keer niet alleen een andere kleur, maar ook een ander beest hebt gebruikt.

Colinda zei

Wat een lieve kaartjes, mooi die subtiele witte afdrukjes!
Vond het erg leuk om GDT te zijn!
Groetjes,
Colinda