zaterdag 16 maart 2019

De eerste 4S - Stampin' Up! Simple Stamping Saterday!

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Hallo!

Leuk dat je langskomt op deze eerste 4S!!!
Stampin' Up! Simple Stamping Saterday (of Sunday)!!

Wat houdt het in? Misschien heb je het op internet al ergens voorbij zien komen,
maar Stampin' Up! heeft de hashtag #simplestamping in het leven geroepen. Dit
om te laten zien dat je met alleen de basismaterialen hele leuke projecten kunt 
maken! Dat zijn stempels (bij voorkeur 1 set), inkt en papier (effen cardstock).
En omdat ik vaak van de mix&match ben, vind ik dit een hele leuke manier van
werken! Zeker ook voor beginners! Dus vanaf nu regelmatig in het weekend een
post met voorbeelden van #simplestamping !!


Ik heb vandaag twee kaartjes met de set 'Flowering Desert'. Daarmee maak je zelf
leuke cactussen! 


Alles is plat stempelen op effen Whisper White cardstock!
Ik gebruikte 3 kleuren inkt: Melon Mambo, Granny Apple Green en  Garden Green.



Laat me weten wat je van dit nieuwe onderwerp vindt! 
Ik ben benieuwd :) Meer informatie over de gebruikte materialen vind
je onderaan dit bericht. Een heel fijn weekend!!

Lieve groetjes, 


---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is op maandagavond 18 maart. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Wil je eerder al iets in huis hebben? Dat kan, laat het me weten!!

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit!
 Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. 
Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. 
De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!
En vanaf 1 maart is ook ook nog een 3e release:


Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Benodigdheden
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Ik houd van dit soort 'simpele' kaartjes! Vooral als ze van die lekkere frisse kleurtjes hebben!!

martina's kaartjes zei

hahaha, grappige kaartjes zijn het zo geworden, mooi gedaan
grtjs,martina
x