dinsdag 19 maart 2019

Stamp Impressions Europe - Favorieten

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!

Bloghop begint om 20.00u / Blohop starts at 20.00h (CET)


Het is weer de 19e van de maand! Tijd voor de bloghop met het Stamp Impressions Europe
Team. Een team dames uit verschillende Europese landen, waar ik deel van uit mag maken. 
We willen jullie inspiratie geven met Stampin' Up! producten!

Deze keer willen we jullie ideeën laten zien met onze favoriete stempelsets!
We hebben allemaal onze favoriet gekozen en hier 3 werkstukjes mee gemaakt!
Ik heb gekozen voor... Tropical Chic! Al heb ik wel heel erg getwijfeld met de
thee-sets :) 


Ik blijf deze set heel erg gaaf vinden.. Het tropische gevoel wat de stempels
geven in combinatie met felle kleurtjes, maken me echt vrolijk!


Ik heb de 'Floating die cut frame' techniek van Jennifer McGuire
toegepast. Een techniek die ik pas voorbij zag komen en een keer
MOEST uitproberen :) 


Het leuke is dat je met één keer toepassen meteen twee kaarten kunt
maken! Op deze tweede kaart zit namelijk het deel wat op de eerste
kaart uitgesneden is! De bloemen en blaadjes zitten allemaal met foam
opgeplakt, zodat ze er dikker bovenop liggen.


Van nog wat restjes heb ik een label gemaakt..
Klik op de foto's als je ze groter wilt zien.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Hoe kun je hoppen?
Wil je vanuit hier een blog terug, kom je bij Martina (klik HIER ). Bij haar
begint ook de bloghop! Of als je verder wilt, ga je naar Fanny Minne, klik HIER
Of gebruik de onderstaande buttons:

      

Wil je helemaal vooraan beginnen? Dan start je bij Yolanda, klik HIER.
Veel plezier met hoppen!

Meer informatie over de gebruikte producten en bestellen vind je hieronder.
Een hele fijne avond!

Lieve groetjes, 


---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is op maandagavond 25 maart. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Wil je eerder al iets in huis hebben? Dat kan, laat het me weten!!

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit!
 Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. 
Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. 
De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!
En vanaf 1 maart is ook ook nog een 3e release:



Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Benodigdheden
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

8 opmerkingen:

Martina zei

Really great projects!!! Love them!
xo, Martina

rosa Mädchen zei

A-M-A-Z-I-N-G!!!!! I love, love, love your cards. The colors look like neon with the black and with this technique (which I still have on my list) they are really special.
Groetjes Babs

Miranda Versteeg zei

Echt leuk die techniek! Die moet ook op mijn to-do-list! Groeten Miranda

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een goed idee om zo 2 kaarten te kunnen maken. Het geeft bijna licht met die neon-lookalikes... Supermooi!

Blimmchen zei

Wunderschöne Karten in wunderbaren Farben… Sehr schön...

Sarah zei

Prachtig!

Sigrids kreative ART zei

Wow, beautiful cards. Great combo.
Greetings Sigrid

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige serie kaartjes Yvonne!! Deze techniek is inderdaad prachtig, zeker zo met die felle kleurtjes op een donkere achtergrond. Top!!!