woensdag 27 maart 2019

KleurenKaartenTeam

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Hallo!

Leuk dat je (weer) langskomt op mijn blog! Vandaag doe ik weer mee
met het KleurenKaartenTeam van Martina! De kleuren voor deze maand zijn"
Bordeauxrood met Perzik. Ik gebruikte te Stampin' Up! kleuren 'Cherry Cobbler'
en 'Grapefruit Grove'. Klik HIER om naar haar blog te gaan en om te kunnen zien
wie er allemaal meedoen!


Het is een bedank-kaartje geworden met een mix van allerlei producten!
Designpapier (DSP), stempels en stansen..

Klik HIER om naar Martina's blog te gaan en te zien wie
er allemaal mee doen! Ik ben heel benieuwd wat iedereen
gemaakt heeft met deze kleuren!!


De grote tekst is de blikvanger op deze kaart. Morgen heb ik ook
weer een berichtje, weer heel anders! Dan is het Challenges Donderdag..
Kom je dan ook weer even kijken?

Fijne dag!!

Lieve groetjes, 


---------------------------------------------------------------------------------------------

LAATSTE WEEK SALE-A-BRATION
De eerstvolgende verzamelbestelling is de laatste Sale-a-Bration bestelling!
Deze doe ik zondag 31 maart na 17.00u. Wil je mee bestellen? 
Dat kan! Geef dan jouw bestelling door voor zondagmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Bestel je mee met deze bestelling? Dan maak je kans op een extra pakket 
bij je bestelling!! De bundel die hieronder staat. En iedereen ontvangt een 
cadeautje bij de bestelling om deze feestelijke periode af te sluiten! 


De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit!
 Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. 
Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. 
De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!
En vanaf 1 maart is ook ook nog een 3e release:



Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Benodigdheden
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

26 opmerkingen:

Sarah zei

O wauw! Heel tof!

martina's kaartjes zei

ha, die is leuk geworden zo ! mooi gedaan, tof ideetje, dat 'pik' ik misschien wel een keertje hahahaha!
fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
nog een fijne dag, grtjs, martina
x

Nancy Soetaert zei

Deze papiertjes lagen eigenlijk ook op mijn tafel, uiteindelijk voor de nieuwe ruitjespapiertjes gekozen. Leuk kaartje!
Nancy

chantal zei

Leuke kaart heb je gemaakt
liefs Chantal

Marfien zei

leuke schets, mooi bedankkaartje Yvonne

Jantine zei

Heel gaaf dit bedankkaartje! Leuk gedaan.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Super lief kaartje heb je gemaakt in de kleuren van het KKT!

Groetjes, Merit en Annemarie

Linda zei

Wat een mooie kaart!
Groetjes, Linda

Petra-loves-paper zei

Jij vond het perfect gekleurde dessinpapier, leuke kaart! Groetjes Petra

Mariken zei

Prachtige kaart, jouw kleuren matchen perfect bij elkaar!

Mieke zei

Super mooi! ♥

karin zei

Leuk kaartje in de KKT kleuren.
groetjes,
Karin

Caroline zei

Schitterend hoor weer heel anders dan die van mij ik vind gebruik dsp altijd moeilijk, dit is heel mooi, groetjes Caroline

!neke zei

Helemaal geslaagd !

Margreet zei

Wat een mooi kaartje!
xxx Margreet

Marijke zei

Een mooi kaartje en wat een mooi papier heb je gebruikt! Super hoor! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Yvonne,

Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
Geweldige kaart maakte je!

Liefs,
Nancy

Rhodé zei

Je hebt er echt iets moois van weten te maken. Prachtig, met dat vele wit.

Ellen zei

Mooie bedankkaart! Je hebt gelijk, de tekst springt eruit. Gaaf gedaan.

Creatiels zei

leuke kaart, mooi dat de tekst er uit springt
bedankt voor je reactie op mijn blog.
groetjes
Els

Femminde zei

Lekker strak maar wel heel tof geworden!!
Tot de volgende x !!
Groeten van Femminde

Ans S. zei

Super mooie kaart.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Prachtig Yvonne! Ik denk dat je altijd wel de goede kleuren hebt als SU demonstratrice. Dat is handig!

Rosina zei

Prachtig is dit bedankkaartje geworden in deze KKT kleurtjes Yvonne...die tekststans is Prachtig...
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Geweldig kaartje weer Yvonne! Je zegt dat het mij altijd lukt om iets met de kleuren te maken maar dat is nu juist wat ik zou bij jou bewonder. Niet alleen voor KKT maar ook met stempelsets waar ik me echt niets bij voor kan stellen zie ik bij jou altijd de mooiste creaties. Misschien dat je daarom zo een succesvolle demo bent! Heel inspirerend allemaal!!

Francisca zei

Knap gedaan
Francisca