donderdag 28 maart 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!



Het is donderdag.. Tijd voor Challenges Donderdag!
Ik heb vandaag voor 3 challenges uitwerkingen gemaakt..


Zoals je ziet, ben ik weer heerlijk met zwart en felle kleuren in de weer 
geweest.. Het knalt zo lekker van je scherm hihi..


De kaart is voor de nieuwe Lifchallenge van Marjan en Cornelie..
Klik HIER om naar het blog te gaan en de mooie voorbeelden te zien.
Het is de bedoeling dat je een grote tekst op je kaart verwerkt en daar
omheen versieringen stempelt of plakt.. Ik heb met de Nederlandse
Stampin' Up! set 'Bloemen zeggen meer' de bloemen gemaakt..


Ook de binnenkant van de kaart ben ik niet vergeten! 


De labeltjes zijn voor de challenge van Dutch Card Lovers..
Gemaakt met hetzelfde materiaal als de kaart, maar dan met de
Nederlandse tekst uit dezelfde set.. Klik HIER om naar het blog te
gaan en de challenge te bekijken. Altijd leuk om te maken, labeltjes!


Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij het 
Global Design Project  #GDP182.  Een sketch-challenge en een
hele leuke, echt een keer iets anders!


Gemaakt met weer eens een keer een thee-set :) tja...


Ik vind challenges altijd heel leuk om mee te doen, zo kom je
eens uit je comfortzone! Vorige week deed ik ook mee bij het GDP
en wat schetste mijn verbazing? Ik heb de challenge gewonnen!
En mag zelfs gast-designer zijn! Echt zo gaaf!! Helemaal leuk!



Dat was het voor deze donderdag! Heb je vragen over gebruikte producten
of iets anders? Ik help je graag! Hieronder vind je de informatie over de
laatste verzamelbestelling tijdens de Sale-a-Bration, komende zondag.

'n Fijne dag en tot gauw!!

Lieve groetjes, 


---------------------------------------------------------------------------------------------

LAATSTE WEEK SALE-A-BRATION
De eerstvolgende verzamelbestelling is de laatste Sale-a-Bration bestelling!
Deze doe ik zondag 31 maart na 17.00u. Wil je mee bestellen? 
Dat kan! Geef dan jouw bestelling door voor zondagmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Bestel je mee met deze bestelling? Dan maak je kans op een extra pakket 
bij je bestelling!! De bundel die hieronder staat. En iedereen ontvangt een 
cadeautje bij de bestelling om deze feestelijke periode af te sluiten! 


De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit!
 Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. 
Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. 
De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!
 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!
En vanaf 1 maart is ook ook nog een 3e release:


SALE-A-BRATION IS T?M ZONDAG 31 MAART!!



NIEUW vanaf maandag 1 april: Storage by Stampin' Up!
Klik HIER voor de informatie



Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk, de tags! Mooie stempels en kleuren. Je andere kaart is ook gaaf!

Marjan zei

PRACHTIGE creaties, Yvonne!! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers en de Liftchallenge!

anja curvers zei

Wederom prachtige creatie's Yvonne. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Margot zei

Superleuke serie kaarten! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Ellen zei

Wat een schattige tags, passend bij je kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Cornelie zei

Onwijs mooi allemaal!! De uitwerking voor de liiftchalenge vind ik prachtig. dank je wel!