zaterdag 27 april 2019

4S - Fijne Koningsdag!!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Ik wens iedereen een hele fijne Koningsdag!! 
Maak er een feestje van!


Een 4S-kaartje vandaag: Stampin' Up! Simple Stamping Saterday..
#simplestamping Met een 'Boeket vol goede wensen'!!
Een SU-per leuk kaartje, vooral ook voor beginnende stempelaars.
Een Nederlandse set die ook in de nieuwe catalogus blijft!
Je kunt er o.a. een boeket met tulpen van maken..



Een fijne dag vandaag!!


Lieve groetjes,


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com
In de sidebar vind je de informatie over de eerstvolgende verzamelbestelling)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestellingen via mij 
in de sidebar!

Geen opmerkingen: