zondag 28 april 2019

Stamping Sunday Bloghop - Favorieten

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!

Bloghop begint om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h



Zin in een bloghop vandaag?? Een hop vol inspiratie met eigen favorieten!
DSP, lint en embellishments. Hop met ons mee, met het Stamping Sunday
team van Sara Levin. Met dames van over de hele wereld!!





Ik heb mijn favoriete producten van dit moment gecombineerd op een
kaart en tags. Er zitten producten op die blijven en ons gaan verlaten.
Ik noem ze hieronder..



Blijft:
Glitter Enamel Dots en de Wink of Stella voor glitters op de letters.
Ook de ballon-punch blijft en de Well Said bundel met tekst-stempels 
en stansen. Ook het touw in wit/zilver blijft, net als de Rhinestone Jewels.
De Tag Topper Punch blijft ook.

Gaat ons verlaten: 
Het DSP (designpapier) is alle SU kleuren. Ik ben vooral van de 'Brights'
serie met felle kleurtjes. In combinatie met zwart-wit. Er komt wel een nieuwe
serie DSP in de SU-kleurtjes! Ik heb strookjes van 2 cm gesneden voor het maken
van de achtergrond.
De Happy Birthday stans gaat er ook uit.. De woorden zitten eigenlijk aan elkaar,
maar ik heb ze los van elkaar geknipt. 
Wat er ook uitgaat is het Shimmer Ribbon, o.a. in zwart.. Deze vind ik zo mooi,
met het glimmertje erin..


Dat was mijn bijdrage!


Klaar voor meer inspiratie? De dames hieronder doen mee!
Klik op de namen om de pagina te bezoeken:



Komende week zal het wat rustiger zijn hier.. Nu hebben al mijn mannen
vakantie, dus we gaan er af en toe ook een dagje op uit, als het weer mee
wil werken.. Na de vakantie ben ik weer terug!!

Fijne zondag!!

Lieve groetjes, 


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestellingen via mij 
in de sidebar!

9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes met dat zwart ! geeft een speciaal effect zo
grtjs,martina
x

Sharni Haines - Australia zei

This is amazing! I love the kaleidoscope of colour and the black background just adds to the effect. Something I wouldn't think of doing. Wonderful!

Danielle Bennenk zei

Fantastische kaarten, Yvonne. Die combinatie van regenboogkleuren en het zwart is echt geweldig.

Sara Levin zei

Your projects are so bright and fun! I had overlooked that the Happy Birthday dies are retiring. Thanks for showing us how easy it is to make something cute with them!

artfulstampin zei

The use of black is so effective. It just makes the look more fun.

evafromca zei

WOW, these are spectacular creations!!! So love the black against the colorful elements!!!

Wilma de Korte zei

Hoi Yvonne, wat een leuke favorieten :-) Die zwarte achtergrond met daarop de "brights" geven zo'n gaaf effect! Fijne vakantie!

Lynsay zei

What a bright and cheerful card! I love the paper layering!

Denita Wright-Smee zei

Fantastic creations, Yvonne. Looking forward to CASEing your projects - I love the Happy Birthday Tjinlits Die. D x