donderdag 11 april 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Welkom op Challenges Donderdag!
Mijn vaste item, met creaties gemaakt voor Challenges die lopen
deze week. Deze week heb ik één kaartje. Morgen en zaterdag is het
weer tijd voor OnStage, dus ik ben bezig met de laatste voorbereidingen
daarvoor.. Ik heb er zin in!! 


De kaart van vandaag is voor de challenge van Dutch Card Lovers,
klik HIER. Het is de bedoeling dat je een kaart maakt met een 
gestanste tekst door de afbeelding heen. 


Ik heb de tekst bewust in de kaart laten liggen...
Het is een kaartje geworden voor mijn neefje Melle, hij is 
komende week jarig. Ik vind deze afbeelding zo leuk met
alle diertjes, helemaal goed voor een kinder-kaart!


Ik heb de afbeelding ingekleurd met diverse kleuren Blends.

Ter informatie: Komende maandag doe ik weer een verzamelbestelling!
En alle gebruikte producten vind je onderaan dit bericht.

De komende dagen zal het even wat rustiger zijn, want het is weer tijd
voor OnStage! Hét evenement voor Stampin' Up! demonstratrices. Dit
keer is het in Düsseldorf, samen met Duitse collega's. Ik ben heel
benieuwd en heb er zin in! 

Een hele fijne donderdag!!

Lieve groetjes,


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestelling via mij
in de sidebar.

5 opmerkingen:

Mieke zei

Oh heeeeel mooi deze kaart! Ik vind de Ark van Noach trouwens helemaal leuk :-) ♥

Marjan zei

Ja top!! Echt een tekst uit een afbeelding gestanst zoals de bedoeling was. Gaaf kaartje, Yvonne! Dank je wel voor het meedoen, erg leuk.

Ellen zei

Super leuk gedaan! Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Margot zei

Geweldig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Superleuke kaart