maandag 15 april 2019

GastDesigner Global Design Project

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Vandaag een berichtje met een paars kaartje :)
Ik mag GastDesigner zijn bij het Global Design Project.
Dat voelt als een hele eer! Ik mocht een challenge winnen,
een paar weken geleden (klik HIER) en daarom vandaag een
bijdrage voor de nieuwe challenge!


Dit is de link naar de post van vandaag: klik HIER.
De opdracht is: maak een kaart in een kleur naar keuze en dan
monochroom verwerkt. Wat wil zeggen, verschillende tinten van
deze kleur. Ik heb gewerkt met Gorgeous Grape. En dat terwijl ik
eigenlijk helemaal niet van het paars ben hihi.. Ik had mezelf een
extra uitdaging gegeven!

De set 'Cake Soiree' is er ook in het Nederlands: Feesttaart! 
Deze heb ik gecombineerd met de 'Well said' bundel, waar
tekst-stempels en stansen in zitten. Daarmee kun je leuke
combinaties van stempels en stansen kunt maken. Zie onderaan
dit bericht voor alle productinformatie. 


Ik ga zo zelf ook even spieken wat de designers gemaakt hebben,
want ik vond het best een lastige opdracht :) 



Lieve groetjes,


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestelling via mij
in de sidebar.

2 opmerkingen:

Nora Noll zei

This is so pretty!! I adore the purple and the use of that lovely cake.

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Yvonne...zo leuk gemaakt in deze paarse kleurtjes...
ziet er feestelijk uit met die taart

groetjes Rosina