maandag 1 april 2019

Crazy for CAS - Kleurenchallenge

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!

Challenge begint om 08.00u / Challenge starts at 08.00h


Hallo!!

Leuk dat je langs komt op deze eerste dag van de week!
Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!!

Vandaag heb ik weer een kaartje voor de nieuwe challenge op het Crazy for CAS blog. 
Er is alweer een maand voorbij.. We dagen je uit om een kaartje te maken met de kleuren
die hieronder in de afbeelding staan. Klik HIER om naar het challenge-blog te gaan en te zien 
wat de andere dames gemaakt hebben. 


Ik maakte een kaart met een combinatie van stempels uit verschillende sets..


Ik vond de kleuren best lastig.. Ga jij het ook proberen??
Doe je met ons mee??


Kleuren Challenge Crazy for CAS - april 2019




'n Fijne maandag en tot gauw!!


Lieve groetjes, 


---------------------------------------------------------------------------------------------

(ter informatie: Sale-a-Bration 2019 is voorbij)

De eerstvolgende verzamelbestelling is op maandagavond 8 april. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17u via een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com.

Wil je eerder al iets in huis hebben? Dat kan, laat het me weten!!

Vanaf vandaag verkrijgbaar:

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

4 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Niet jouw favo kleuren combi dus he. Ik vind deze combi waanzinnig. Je kaartje is toch leuk geworden. En een uitdaging is altijd goed natuurlijk.

iejlze zei

Ondanks het niet jouw kleurenschema was, is er toch een heel leuk kaartje uitgekomen. Ik had een ander probleem. Te veel ideeën met dit schema. :)

Ellen zei

Het is niet voor niets een uitdaging ;-) Superleuke kaart, mooi stempels heb je gebruikt!

Wilma de Korte zei

Is niet te merken hoor, Yvonne ;-)
Je kaartje is hartstikke leuk, missie geslaagd!