woensdag 17 april 2019

Fotoverslag OnStage Düsseldorf

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!!

Leuk dat je even langskomt! Ik heb vandaag (eindelijk) een foto-verslagje
van OnStage in Düsseldorf. Afgelopen vrijdagavond en zaterdag was het
weer zover! Hét evenement voor Stampin' Up! demonstratrices.
Altijd heel gezellig om veel bekenden weer te zien en natuurlijk om alle
nieuwtjes te horen en te zien! Dit keer voor het eerst in Duitsland, met
Duitse collega's.

Op vrijdagmiddag reed ik thuis weg, naar CentreStage. Dit is een speciale
avond voor demonstratrices die de titel Zilver Elite of hoger hebben
behaald. Ik zat aan een gezellige tafel met Nederlandse collega's.


We hebben deze avond lekker gegeten, extra informatie EN de catalogus
ontvangen. Maar ik mocht ook weer een presentatie houden! Dit keer
over mijn eigen business. Blijft spannend en bovenal ook heel leuk! 


Toen het afgelopen was, ben ik weer naar huis gereden.. En ja, de volgende
ochtend was ik om 06.10u weer onderweg. Ik haalde twee teamgenootjes op
bij Eindhoven en we reden met z'n drieën naar Düsseldorf. 

SU-per leuk dat jullie erbij waren!!

Het team van mijn up-up line Tanja Kolar (ik in het midden, zei de gek ;) )

 En met de dames van mijn upline Miranda, Team Utopia.


We hebben een leuke dag gehad met 1197 collega's! Een dag met
presentaties, Make and Takes en nieuwe producten om mee te nemen!


Een hele tas vol :) 


Maar ook een tas vol met swapjes! Ruilcadeautjes.. Wat ik allemaal gekregen
heb? Ik heb op mijn Facebookpagina een live-filmpje gemaakt (voor het eerst,
whhaaaa), waarin ik alles laat zien! Klik HIER.

Ik had zelf ook swapjes gemaakt.. Kaart-frontjes en dat waren deze..
Tja, met theekopjes natuurlijk!! :)


Voor de dames uit mijn team had ik ook een cadeautje.. Geen Stampin' Up!,
maar wel met een boodschap: Je bent goud waard!!


We kregen ook leuk nieuws over een mooie kit die alleen in Mei te bestellen is
(1-31 mei) en éénmalig een PaperPumkin samengesteld door Shelli zelf (vanaf 15 mei)!!
Voor beide geldt op = op! Meer info volgt en je bestelling doorgeven kan al!



Ik ben helemaal enthousiast over de nieuwe catalogus! Ik hoop 
jullie straks ook! Vanaf 4 juni gaat hij in. Voor die tijd zul je bij mij
en bij collega's al uitwerkingen zien met nieuwe producten. Ik
zal ergens de komende week in ieder geval vast Make and takes laten zien. 

Vanaf 4 mei kunnen wij de nieuwe catalogus bestellen. Daarna ga ik ze 
verspreiden. Wil je ook een exemplaar? Laat het me weten! 
y_vanbruggen@hotmail.com


De retired lijsten zijn inmiddels bekend. Daarop kun je zien wat er allemaal
gaat verdwijnen aan producten uit de nog lopende jaarcatalogus en de voorjaars-
catalogus. Op de website van Stampin' Up! zie je wat er nog actueel te krijgen is.
Voor alles geldt op = op!! Klik HIER om alles te bekijken.

Dat was het voor nu! Een hele fijne avond en tot gauw!!


Lieve groetjes,


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

!neke zei

Dat ziet er allemaal heel gezellig en top uit !!!!