donderdag 16 mei 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Welkom op mijn blog! 
Leuk dat je even langskomt vandaag, op deze Challenges Donderdag!
Ik heb vandaag een kaartje voor jullie voor de nieuwste Challenge van
het Global Design Project, klik HIER.


Het is deze week een kleuren-challenge:


Een combinatie die ik zelf niet zo snel zou maken, dus dat is extra leuk
om een keer te proberen!


Onderaan dit bericht vind je een lijstje met de gebruikte materialen
en in de sidebar de laatst info over besteldata. De producten op deze
kaart blijven!!

Een hele fijne donderdag!

Lieve groetjes, 


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestellingen via mij 
in de sidebar!

De afbeelding is ingekleurd met Stampin' Write Markers in de bovenstaande
kleuren. Deze zijn helaas niet los te krijgen, alleen als set.

1 opmerking:

Janneke zei

Wat een prachtige kaart Yvonne ;O)
Leuk dat je meedoet bij GDP deze week!