zaterdag 18 mei 2019

4S - Stampin' Up! Simple Stamping Saterday

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Vandaag weer een 4S berichtje! 
Op zaterdagen of zondagen plaats ik regelmatig een kaartje
met Simple Stamping voorbeelden #simplestamping. Deze 
noem ik 4S: Stampin' Up! Simple Stamping Saterday (or Sunday)!


Vandaag heb ik er eentje met een set die ons helaas gaat verlaten:
Lemon Zest! Ik vond hem meteen vanaf het begin heel erg leuk.
Maar hij staat nu op de retired-lijst. Hij is nog te bestellen met de 
bijpassende pons, tot 4 juni.


Simple Stamping is vooral heel leuk voor beginnende stempelaars!
Ben je ook een beginner? Kom gezellig een keer stempelen!!
Komende week staan er nieuwe workshops in mijn overzicht,
waaronder eentje voor beginners!



Ik heb gisteren mijn Paper Pumpkin kit ontvangen! Met degene die
mijn klanten bestelden. Wil je graag weten wat erin zit voor je hem
besteld? Ik heb een filmpje gemaakt en deze op mijn Facebook gezet.
Klik HIER om het filmpje te bekijken. Later in de komende week
zal ik er hier ook een berichtje mee vullen. De kit is nu nog te bestellen!



Een heel fijn weekend!!

Lieve groetjes,


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestellingen via mij 
in de sidebar!

De stempelset en de kleur 'Lemon Lime Twist', gaan ons verlaten na 3 juni! 
Vanaf 4 juni gaat de nieuwe jaarcatalogus in! 
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een 
e-mail! Online kun je de catalogus ook vanaf 4 juni inkijken.

1 opmerking:

Marjan zei

Lekker fris, heel gaaf!