maandag 13 mei 2019

DemoDag Zuid

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Hallo! 

Vandaag  heb ik een foto-verslagje voor jullie, van de DemoDag Zuid
van afgelopen zaterdag! Ik heb een dag georganiseerd voor collega 
Stampin' Up! demo's. Een dag gevuld met inspiratie, workshopjes en
bovenal gezelligheid! Meteen vanaf het begin werd er heerlijk gekletst,
geswapt en inspiratie opgedaan! 

Klik op de foto's om deze groter te kunnen bekijken!

De groepsfoto van deze dag! 
Helaas waren er 2 zieken en één dame was er alleen in de ochtend
bij, zij staan niet op de foto..


Op vrijdag was ik al naar Heesch gereden om de ruimtes in orde te maken
en alles zoveel mogelijk klaar te zetten. Iedereen had een eigen plekje 
om te zitten, tijdens de workshopjes en tijdens de lunch!


Op zaterdag kwamen de dames rond 10.30u en zij werden ontvangen met 
koffie/thee en een echte, speciaal voor deze dag gemaakte, Stampin' Up! taart :) 


Na een welkomstwoordje en het uitdelen van de welkomstpakketten....

 

...begonnen we met een presentatie van collegaatje Ingrid Vorstenbosch.
Zij deed dit in naam van haar upline/ mijn downline Maaike van Geffen.
Zij kon er helaas niet bij zijn deze dag. De insteek van deze dag was:
Anders werken met de Stampin' Up! producten dan je gewend bent :) 
De voorbeelden van Maaike had zij gemaakt voor de ArtSpecially beurs
waar zij gestaan heeft en dan op Mixed Media gebied..



SU-per gedaan Ingrid!!


Ook had ik een paar dames gevraagd een inspiratie-tafel te maken!
 Voorbeelden met Stampin' Up! producten. Omdat toch iedereen weer
andere ideeën en een andere stijl heeft, is het juist zo leuk om te zien
wat iedereen maakt met de producten!!

 
Mijn downline Ingrid Heijnen had voorbeelden met vooral al nieuwe producten!

 
Marlous Theunissen was er kort in de ochtend even bij, maar wilde voor
deze dag wel een inspiratie-tafel verzorgen! Leuk in de kleuren van de
regenboog! Leuk dat je er ook even was Marlous!


En ook mijn downline Heidi van de Heuvel had prachtige voorbeelden
gemaakt met vooral de nieuwe series Come Sail Away en Magnolia Lane!

Links van Heidi en rechts mijn inspiratietafel!

Nadat de welkomst-tasjes waren uitgepakt en uitleg was gegeven wat we
vandaag gingen doen, zijn de dames aan de slag gegaan! 


 Als snel was het half één en hebben we geluncht! Er was keuze 
voor iedereen! Smakelijk eten!


In de middag, na de lunch, zijn we verder gegaan met de projectjes die ik 
voor deze dag had bedacht en uitgewerkt! Iedereen kon heerlijk op eigen 
tempo aan de slag! 




Nadat alle inspiratietafels en werkstukken op de foto waren gezet en ook
de groepsfoto was gemaakt, was het alweer tijd om langzaamaan op te
ruimen.. Wat gaat de tijd toch snel als het gezellig is en je lekker bezig bent!

 

Links de eindresultaten van het grote project. Morgen plaats ik mijn 
projectjes in een apart bericht, zodat jullie kunnen zien wat we gedaan
hebben! 
Rechts staan de bedankjes en swapjes die ik mee naar huis kon nemen!
Er waren diverse dames die voor iedereen een swapje hadden mee gebracht,
echt SU-per leuk!

Het was echt een SU-per dag!! 
Iedereen die erbij was en/of iets gedaan heeft voor deze dag: 
een dikke DANKJEWEL!!!
Ik ga een 2e editie plannen, zodat hopelijk ook diegene die
er dit keer niet bij konden zijn, alsnog een dag kunnen bijwonen.
Dus: Wordt vervolgd!!
Deze dag is ALLEEN voor demo's.. Wil je er de volgende keer
ook bij zijn en ben je geen demo? Stap in mijn gezellige team
en je kunt ook meedoen met allemaal gezellige avonden en dagen
als deze! Mail me voor meer informatie..
Ook als niet-demo kun je bij dit soort dagen zijn die ik organiseer!
Op 1 juni is er weer een KaartenBuffet op dezelfde locatie in Heesch:



Lieve groetjes, 


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

2 opmerkingen:

Lida Goosen zei

Wat een gezellig verslag en leuk om alles weer terug te zien. Te beleven.
Dames echt een aanrader om naar toe te gaan.
Wie weet komen we weer Yvonne?? Als de weg naar Den Bosch open is ?? :-)

Groetjes van Lida en succes verder met je Stampin-Up werk!!

Nicole Parmentier zei

Dat ziet er uit als een heel gezellig en inspirerend dagje Yvonne!