dinsdag 14 mei 2019

Mini-album en kaarten met bloemen!!

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Gisteren schreef ik een foto-verslagje over de DemoDag van
afgelopen zaterdag. Heb je dat bericht gemist? Klik HIER.
Ik gaf aan dat ik vandaag de werkstukken zou delen die we
gemaakt hebben, dus bij deze!

Het thema van de dag was 'meer met je materialen doen,
op een andere manier dan je normaal gesproken doet'. Uhm ja,
snap je wat ik bedoel?? Ik was in tropische sferen!


Zo zijn deze hibiscus-bloemen gemaakt met de Balloon Bouquet 
Punch. Hierop staan twee ballonnen, een grote en een kleine, 
voor twee maten bloemen!


De basis is hetzelfde voor de Plumeria-bloem! Deze gebruikte ik op
het mini-albumpje wat het grote project was voor deze dag:


De bladeren komen uit de Tropical Chic bundel, stempels en stansen.


Het boekje is gemaakt met een set 'notecards and envelopes'.


Hoe het boekje gemaakt is? Morgen is het de 15e van de maand
en staat er eindelijk weer eens een foto-tutorial op het programma!
Dan leg ik stap voor stap uit hoe je het boekje kunt maken :)
Dus: Tot morgen!!

Lieve groetjes, 


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

Geen opmerkingen: