donderdag 9 mei 2019

(Geen) Challenges Donderdag - OnStage Make & Takes


For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Vandaag helaas geen Challenges Donderdag.. Maar wel een berichtje met
kaarten! Ik ben nog heel druk met de laatste voorbereidingen voor de 
DemoDag ZuidNL die ik zaterdag organiseer. Een gezellige en creatieve
Stampin' Up! dag met 17 collega-demo's. Er gaat aardig wat werk in 
zitten, maar het is wel heel leuk! Ik heb er zin in!

Vandaag daarom een aantal kaartjes die ik al klaar had liggen, maar 
nog niet hier heb laten zien. Het zijn de Make& Take kaartjes die we
gemaakt hebben tijdens OnStage, met allemaal nieuwe producten!
Deze zijn te bestellen vanaf 4 juni.

Ik heb vandaag een hele stapel nieuwe catalogi binnen gekregen en ga
ze zo gauw mogelijk klaar maken voor ophalen/verzenden. 
Wil je ook een exemplaar? Stuur me dan een mailtje: y_vanbruggen@hotmail.com

Dit zijn de kaartjes:


Een kaartje met de materialen uit de 'Paper Pumkin Hugs from Shelli kit'
welke ik vanaf de 15e mei kan bestellen voor je! Éénmalig en zolang de 
voorraad strekt.. Wil je een kit? Geef dit dan VOOR 15 mei door!



Come Sail Away Suite..



Bird Ballad Suite..



Perennial Essence Suite..



Follow Your Art Suite..

Een hele fijne donderdag nog!! 
Lieve groetjes, 


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com
In de sidebar vind je de informatie over de eerstvolgende verzamelbestelling)

1 opmerking:

Wies zei

Prachtige kaarten Yvonne. Veel succes met de voorbereidingen en een gezellige, geslaagde DemoDag toegewenst.