maandag 6 mei 2019

Crazy for CAS - Vogels

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Hallo!!

Leuk dat je langs komt op deze eerste dag van de week!
Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!! Of zelfs een fijne vakantie!
Hier zit de vakantie er weer op, vandaag gaan we weer aan de slag.
Afgelopen week zijn we een paar dagen weg geweest, helaas veel korter 
dan de bedoeling was, door het koude weer, maar we hebben onze nieuwe
tent in ieder geval uit kunnen proberen! 

Vandaag heb ik weer een kaartje voor de nieuwe challenge op het Crazy for CAS blog. 
Er is alweer een maand voorbij.. Helaas moet ik er wel bij vermelden dat het de 
allerlaatste challenge zal zijn op dit blog.. Het zou in eerste instantie maar een half 
jaar zijn, maar het is een jaar langer geworden..

We dagen je uit om een kaartje te maken met de tenminste één vogel erop!
Klik HIER om naar het challenge-blog te gaan en te zien wat de andere 
dames gemaakt hebben. 


Echt heel CAS is mijn kaartje niet, vind ik zelf, achteraf :) Maar ach, er staat 
in ieder geval een vogel pop! Mijn favoriete vogel: een flamingo!
Helaas gaat deze set ons verlaten... Hij is nog te bestellen!


Doe je met ons mee??


Wil je misschien nog iets bestellen van de producten die ons gaan verlaten,
uit de Clearance Rack of misschien iets voor Moederdag? Een KadoKaart
kan natuurlijk ook! Vanmiddag om 17u gaat de verzamelbestelling de deur uit!
Geef voor die tijd jouw bestelling door.




'n Fijne maandag en tot gauw!!


Lieve groetjes, 


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestellingen via mij 
in de sidebar!

3 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi zeg, die flamingo op jouw kaart! Erg gaaf ook dat je de tekst een aantal keer onder elkaar hebt gestempeld. Prachtig laatste DT-kaartje!

Nicole Parmentier zei

Je gaat er in ieder geval uit met een knaller! Prachtig kaartje met deze flamingo en wat mij betreft CAS genoeg hoor!

martina's kaartjes zei

ach, die is leuk ! helemaal top
grtjs,martina
x