woensdag 29 mei 2019

KleurenKaartenTeam

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!!

Deze maand ben ik het gelukkig niet vergeten :) Het KleurenKaartenTeam
van Martina! Vandaag komt het team weer in actie, op de laatste woensdag
van de maand. Benieuwd wie er allemaal meedoen en wat ze gemaakt
hebben? Klik dan HIER voor het blog van Martina.


Ik heb voor een verjaardagskaart gemaakt met de kleuren van deze
maand: felgeel en kobaltblauw. Dit is het inspiratie-plaatje:


De Stampin' Up! kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Twee kleuren uit de InColor serie 2018-2020. De stempelset die
ik gebruikt heb is 'Sweetest Thing. Een hele leuke set met snoepjes!
Deze set gaat ons helaas verlaten na 3 juni..


Je vindt alle info over wat ik gebruik heb en hoe je eventueel kunt
bestellen, onderaan dit bericht.

Ik probeer vandaag bij iedereen te komen kijken! Een hele fijne woensdag!

Lieve groetjes,



(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestellingen via mij 
in de sidebar!

LET OP: de producten die ons gaan verlaten (retired producten vanaf
4 juni) en nog voorradig zijn, kun je nog bestellen t/m 3 juni.
Op dinsdag 4 juni gaat de nieuwe catalogus in en zijn die producten 
te bestellen! Heb je jouw lijstje al klaar liggen? Geef hem alvast door!


21 opmerkingen:

Sarah zei

Bijzonder kaartje. Ik vind het tof,hoe de tekst staat tussen je twee rechthoeken. Het watercolor effect is tof! De dots maken het dan weer heel speels! X

GerJanne zei

Heel mooi kaartje, fijntjes vind ik hem. EN je moet echte even bestuderen hoe je het gedaan hebt en daar houd ik wel van!

Nancy Soetaert zei

toffe opbouw van je kaartje! heel leuke stempelset!
Fijn dat je weer meedoet met het KKT!
Nancy

Jantine zei

Heel leuk kaartje, mooi gedaan! Leuke stempelset!
Groetjes
Jantine
(Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart, heerlijk die vrolijke snoepjes in die felle kleurtjes...
Liefs Annemarie en merit

Marfien zei

Leuk idee, een zoet kaartje Yvonne

chantal zei

Leuk idee, mooi uitgewerkt. Hier hou ik wel van
liefs Chantal

Mariken zei

Prachtige kaart! Gaaf staan deze kleuren bij elkaar!
Fijne dag verder en groetjes!

Petra-loves-paper zei

Wat een mooie KKT kaart, leuk de tekst zo verdiept geplaatst,groetjes Petra

Nicole Parmentier zei

Wat een beauty weer! Mooi dat contrast van het zachte aquarel achtergrondje en de frisse enemal dots.

martina's kaartjes zei

wat een leuk en grappig kaartje is het zo geworden ! mooi gemaakt, kleuren werden heel erg leuk en mooi verwerkt
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Creatiels zei

leuk kaartje, mooi dat die tekst er tussenin ligt
groetjes
Els

Ans S. zei

Prachtige kaart, heel mooi die verdiepte tekst.

Groetjes Ans

Marjan zei

Heel mooi!! Een van de mooiste die ik zag.

Femminde zei

Wow wat tof Yvonne!! Super kaartje geworden.
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een super kaartje Yvonne!
Ik was het helemaal vergeten en had me ook niet op gegeven. Het komt allemaal weer een beetje op gang met me en ik hoop er volgende keer dan ook weer bij te zijn!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Mooi! Ik geniet van de kleurencombinatie, het zwart en wit erbij,maakt het veel speelser. Groetjes, Nelleke

Rhodé zei

Wat een leuk kaartje, zo met de tekst wat naar achteren! En de kleuren zo dicht bij de kleuren van de inspiratiefoto. Mooi!

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje met die leuke stempelset.
xxx Margreet

Jolanda zei

oh Wow, echt super mooi!

Nancy zei

Hey Yvonne,

Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
Je maakte een vrolijke, feestelijke kaart! Van deze combo kan je niet anders dan vrolijk worden!

Liefs,
Nancy