zondag 26 mei 2019

Stamping Sunday Bloghop - Sneak jaarcatalogus

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop begint om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h



Zin in een bloghop vandaag?? Een hop vol inspiratie met nieuwe producten!
Producten die je vindt in de nieuwe Stampin' Up! catalogus die ingaat op 4 juni.
Hop met ons mee, met het Stamping Sunday team van Sara Levin. 
Met dames van over de hele wereld!!




Ik heb een serie kaartjes gemaakt, voor beginnende en gevorderde stempelaars.


Deze eerste kaartjes zijn gemaakt met strookjes cardstock van de 5 nieuwe
InColor kleuren 2019-2021 en bijpassende stras. De stempelafdrukjes
komen uit de stempelset 'Goodmorning Magnolia'.


Een grote vierkante kaart, waar de grote stempel precies op past..


Deze kaart is gemaakt met een kleurtechniekje op de 'Buffalo Check'
stempel, het ruitjespatroon.


Ook de tekstjes komen uit de set!

Afgelopen zondag plaatste ik met dezelfde stempelset een hele
andere serie! Het thema was 'Wedding', huwelijk. Hieronder zie je
de afbeeldingen in het klein. Klik HIER voor alle foto's en het bericht.


De dames hieronder laten vandaag ook ideeën zien met nieuwe
producten! Veel hop-plezier deze 'Stamping Sunday'!!


Lieve groetjes,



(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com)

-------------------------------------------------------------------------------------------

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een 
e-mail! Online kun je de catalogus ook vanaf 4 juni inkijken.

5 opmerkingen:

Marjan zei

Super met die achtergrondjes!

Sara Levin zei

Love the backgrounds you created for your magnolia cards! They are such fun!!

evafromca zei

These are all so gorgeous...love how you did your Buffalo check background card and I love your wedding projects using the Good Morning Magnolia as well!

Denita Wright-Smee zei

Absoloutely lovely creations, Yvonne. The Gingham card is awesome coloured with the NEW In Colors. D x

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuke kaarten met deze nieuwe kleurtjes Yvonne!!