dinsdag 21 mei 2019

SPOILER ALERT - Paper Pumpkin

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


De eerste keer dat we hier een Paper Pumpkin kit kunnen bestellen!
En meteen een bijzondere: een kit die Shelli voor ons heeft 
samengesteld! Hij is nog steeds te bestellen, maar op is echt op!

WIL JE NOG NIET ZIEN WAT ER IN DE KIT ZIT? 
Scroll dan NIET verder naar beneden!!

De doos, daar word ik al vrolijk van hihi..

Het zit mooi ingepakt in vloeipapier, met de stempels en inkt bovenop.

In het vloeipapier zit de kit, verpakt met flyer en in plastic..

Wat zit er allemaal in??

Enveloppen..

En de bijpassende basiskaarten.
r zitten 4 verschillende in, van ieder 3 stuks, dus in totaal 12 kaarten.

De papieren embellishments..

Lint, twine, metalen vogel-embellishments, stempels, inkt,
dimensional en plakkertjes. Alles zit erbij, behalve een clearblock!
Bestel deze er eventueel los bij en je hebt een complete kit
om bijvoorbeeld mee op vakantie te nemen!

De kaarten van de voorbeelden, die je maken kunt met deze kit:

4 verschillende, beetje vintage kaarten..
Maar je kunt natuurlijk ook zelf andere combinaties maken!
Dit ga ik ook nog doen en deze zal ik dan laten zien, ter 
inspiratie!





Ik vind het echt een hele mooie kit! Ik was blij verrast toen ik de kit opende! 
Kosten voor de kit zijn €26,00 excl. verzenden, bestelnummer #152032.

Bestel jouw kit zolang het nog kan!! Ik ga verder met het voorbereiden
van twee workshop-zaterdagen. Ik mag twee keer een KaartenBuffet
verzorgen. Komende zaterdag is het een besloten workshop, maar op
zaterdag 1 juni kun jij er ook bij zijn!! Je kunt je nog opgeven:



Fijne dinsdag!!!

Lieve groetjes,



(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen 
voor meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel
(betaling per creditcard). Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestelling
via mij in de sidebar. Maar ook tussentijds kan ik (rechtstreekse) bestellingen
verzorgen! 

Doorklikken via de afbeelding gaat helaas niet, klik HIER!!!

Geen opmerkingen: