zondag 19 mei 2019

Stamp Impressions Europe - Wedding

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop begint/starts 19.30u/h


Het is weer de 19e van de maand! Tijd voor de bloghop met het Stamp Impressions Europe
Team. Een team dames uit verschillende Europese landen, waar ik deel van uit mag maken. 
We willen jullie inspiratie geven met Stampin' Up! producten!


Deze keer willen we jullie ideeën laten zien met als thema: Wedding / Huwelijk!!


Tja, dat was voor mij niet zo moeilijk.. Ik had nog een paar foto's liggen van onze
eigen bruiloft, dus daar ging ik mee aan de slag. En met de nieuwe serie 'Magnolia
Lane', nu al één van mijn favorieten uit de nieuw jaarcatalogus :)


Naast een scrap lay-out heb ik ook twee kaartjes gemaakt:


Ik heb maar 3 kleuren gebruikt in deze serie: Mossy Meadow,
So Saffron en Petal Pink.


Op deze kaart heb ik ook de bruid gebruikt uit de 'Wonderful 
Moments' stempelset. De grote magnolia is gestempeld en
ingekleurd.


Ik heb de dame uitgeknipt en met dimensionals opgeplakt..


Op het tweede kaartje gebruikte ik alleen de grote magnolia-stempel
en kleurde hem in met blends (net als op de andere kaart).

En dan nog de lay-out (30,5 x 30,5cm).. Hierop gebruikte ik ook het
DSP (designpapier) en kaartjes/stickers uit de Memories and More
kit, de Project Life van Stampin' Up! Op de kaartjes staan mooie,
bruikbare teksten. Bloemen heb ik uitgeknipt en in 3D opgeplakt..



Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben?
Er zijn dit keer nog een paar andere dames die het gered hebben iets 
te maken, dus het is een mini hop :) Je kunt vanuit hier na 19.30u 
hoppen naar:
Miranda Versteeg, klik HIER

en daarna hop je door naar:
 Barbara Grüner, klik HIER
Martina Duchkowitsch. klik HIER en
Fanny Minne, klik HIER.
Daarna kom je weer hier :)

Onderaan dit bericht vind je de informatie over de producten die ik 
heb gebruikt. Komende maandag (morgen) doe ik weer een verzamelbestelling,
zie de sidebar voor meer informatie.

Veel plezier met hoppen en een fijne zondagavond!


Lieve groetjes,


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte materialen. Klik op de afbeeldingen voor
meer informatie of het rechtstreeks bestellen in mijn webwinkel (betaling
met creditcard).  Kijk voor de eerstvolgende verzamelbestellingen via mij 
in de sidebar!

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een 
e-mail! Online kun je de catalogus ook vanaf 4 juni inkijken.

6 opmerkingen:

Martina zei

I love your projects!!!! Magnolia lane is perfect for it!
xo Martina

rosa Mädchen zei

This is georgeous! The colors and the Magnolia fits perfect for your wedding pictures.
Groetjes Babs

Yolanda Pasterkamp zei

Zo mooi! Het blauw en wit staat prachtig tussen deze kleuren!

Sigrids kreative ART zei

Great projects. The magnolia is perfect for this :)
x Sigrid

Nicole Parmentier zei

Prachtige serie kaartjes en layout! Goed idee om de bruid en de bloem te combineren. Je ziet er zelf trouwens ook prachtig uit op de foto's!

BERNATH zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.