donderdag 6 juni 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the Translate Button
in the sidebar. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo! Welkom op een nieuwe Challenges Donderdag!

Ik ben aan de slag gegaan met de PaperPumpkin kit 'Hugs from Shelli'.
Ik heb er andere kaarten mee gemaakt dan de voorbeelden die bij de kit zitten!
De kit is nog steeds te bestellen, maar: op is echt op!!


Ik ben altijd van het 'producten anders gebruiken dan ze eigenlijk bedoeld zijn' :)
In de kit zitten benodigdheden voor 2 kaarten met roze en 2 met blauw. Ik heb 
de 2 per kleur gecombineerd tot de kaarten uit deze post!


Ik heb de challenge van het Global Design Project #GDP192
gebruikt als uitgangspunt. Klik HIER om naar het blog te gaan.
Je moet deze week een kaart als inspiratie gebruiken:


Ik heb de schets gebruikt voor beide kaarten!


Ik heb een Very Vanilla kaart-basis en envelop gebruikt en 
opgewerkt met de producten uit de kit..


Omdat de kaarten groter zijn dan de originele, heb ik de envelopjes 
gesneden en op een grotere envelop geplakt.. De kleuren die in de 
kit zitten en ik ook gebruikt heb, zijn: Early Espresso, Blushing Bride
en Balmy Blue.


De blauwe kaart heb ik een kwartslag gedraaid..


De vogel is een stempel en deze heb ik uitgeknipt..


Dezelfde schets en toch twee hele andere kaarten! 
Er zijn online inmiddels aardig wat ideeën te vinden wat je
met de kit allemaal kunt maken. Ik heb er diverse verzameld op
een Pinterest bord. Klik HIER om het bord te bekijken.

Dat was het voor deze donderdag!
Maak er nog een mooie dag van en tot gauw!

Liefs, 


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een 
e-mail! Online kun je de catalogus ook vanaf 4 juni inkijken, klik HIER.
Kijk in de sidebar voor de bestelinformatie en de eerstvolgende besteldatum!

4 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....prachtig allemaal Yvonne!
Groetjes Diny

StampinCronelia zei

Mooie kaartjes!

Groet,


Corine

GerJanne zei

Je laat weer zoveel moois zien! De een nog gaver dan de andere!

Janneke zei

Wat een mooie kaarten Yvonne ;O)
Leuk dat je mee doet bij GDP deze week!