woensdag 5 juni 2019

Aloha Bloghop - Nieuwe producten

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h CET


Het is weer tijd voor een bloghop! Hop je mee??

We hoppen vandaag met de dames van de Hawaii 2020 groep.We hebben als 
onderwerp: Onze favoriete, nieuwe producten! En tja, dan moet je kiezen... 
Dat viel niet mee!! Maar ik heb een keuze gemaakt! 

In mei hebben we als demo al een selectie van producten kunnen bestellen,
nog lang niet alles :) Dus ik heb voorbeelden gemaakt met producten die ik
al heb! Maar ik kon niet voor één set kiezen, dus het zijn er twee geworden..


Deze eerste kaart is gemaakt met de opzet van een kaartje wat ik vorige week
gemaakt heb (klik HIER), maar met de nieuwe set 'It starts with Art'.
Een hele leuke set met allemaal 'knutsel-spulletje' erop. De kaart is een beetje
'artsy' geworden, met watercolor en spetters..


Ik houd ook heel erg van mooie, beetje romantische sets, dus
kon een kaartje met de 'Magnolia Lane Suite' en de 'Good Morning
Magnolia' stempelset niet ontbreken! 


Ik vind de suite zo mooi.. Ik heb er al meer mee gemaakt (klik HIER en HIER
en vooral de grote bloem is prachtig om in te kleuren met bijvoorbeeld Blends.


Ik vind nog vaal meer leuk hihi, mijn wensenlijstje is nog lang! 
Dus vanaf nu gaan jullie natuurlijk meer zien met nieuwe producten!


Ben je al benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben ter inspiratie?
Klik hieronder op de namen en neem een kijkje! 





Lieve groetjes,



(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com)



-------------------------------------------------------------------------------------------

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een 
e-mail! Online kun je de catalogus ook vanaf 4 juni inkijken, klik HIER.
Kijk in de sidebar voor de bestelinformatie en de eerstvolgende besteldatum!

Lijst met de gebruikte, nieuwe producten:

8 opmerkingen:

StampinClubNederland zei

Lastig he om te kiezen...maar je hebt 2 hele mooie sets uitgekozen. Leuke kaartjes heb je ermee gemaakt!

DB zei

Prachtige projecten en ook twee van mijn favorieten... Het is en blijft lastig kiezen tussen zoveel moois :)
Groetjes,
Danielle

Janneke zei

Wat een mooie kaarten Yvonne ;O)

Corine van Wijk zei

Leuke kaarten, Yvonne!

Diny zei

Prachtig Yvonne....jij kunt er zo mooi mee toveren!
Nog bedankt voor de mooie verjaardagskaart!
Groetjes Diny

Suze Bonnema zei

Geweldig dat verschil in kleuren en stijl ;-)
Groetjes Suze

Nicole Parmentier zei

Wat mooi Yvonne!! Je hebt inderdaad twee prachtige sets uitgezocht om mee te werken. Al denk ik dat jij met iedere stempel uit de catalogus wel iets moois weet te maken. Gelukkig is hij nog een heel jaar geldig!

Margriet Siekman zei

Ja de keuze is reuze! Prachtige kaarten Yvonne!