donderdag 20 juni 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the Translate Button
in the sidebar. Thank you so much for visiting my blog!!


Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even langskomt!
Het is donderdag, dus tijd om kaartjes te laten zien voor nieuwe
challenges. Het zijn er twee deze keer!

Klik op de foto's om ze groter en scherper te zien :)


Ik begin met een kaart voor de Liftchallenge van Marjan en Cornelie.
Klik HIER om naar het blog te gaan en de mooie voorbeelden te
bekijken. Het is de bedoeling dat je in een rondje stempelt, 'maskt'.

Ik heb de afbeeldingen met zwart gestempelt en daarna ingekleurd met 
Blends. Ik ben verliefd op deze nieuwe set 'Seaside Notions' en wilde 
daar graag voor de eerste keer een kaartje mee maken. Dat is dus deze
geworden :) 


De tweede kaart heeft weinig stempelwerk, alleen maar de banner met
tekst! De kaart is voor het Global Design Project, klik HIER, #GDP194.


Deze week moet je een schets gebruiken om de kaart te maken:



Ik heb het designpapier (DSP) 'Mosaïc Mood' gebruikt voor de achtergrond
en voor het uitknippen van de bloemen en beestjes.. Er staan veel mooie
afbeeldingen op dit papier, dan heb je eigenlijk geen stempels nodig!


Dat waren ze! Weer twee heel verschillende kaarten :) De laatste
kaart maakte ik voor een teamgenootje die promoveerde van Brons
naar Brons Elite afgelopen week! Daar hoort natuurlijk een
felicitatie bij! Deze overhandigde ik haar op de teamavond dinsdag.
Nogmaals gefeliciteerd Marianne!!


Onderaan dit bericht vind je alle bestel- en product-informatie.
Een hele fijne donderdag nog en tot gauw!!

Liefs, 


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een e-mail! 
De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 24 juni.
Geef jouw bestelling door voor 17.00u en ik laat het mee komen!

JOIN THE FUN!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw
bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIER.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle
informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen!
Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen?
Bestel dan via een e-mail naar mij.



4 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtig gedaan Yvonne! Vooral de tweede ziet er heel sjiek uit!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke kaartjes! Dat zeepaartje is inderdaad een leukerd, zeker met zijn wiebeloogje!

Marjan zei

Mooie kaarten, Yvonne! En wat een gaaf kaartje voor de Liftchallenge met de schelpen en het zeepaardje! Fijn dat weer meedoet!

Cornelie zei

Prachtig weer, beide kaartjes! De liftkaart heb je prachtig gedaan! Mooie stempels, mooi geheel. Erg leuk dat je weer met ons meedoet!, dank je wel!