zondag 23 juni 2019

Stamping Sunday Bloghop - Daisy Lane

For English or another language, please use the Translate Button
in the sidebar. Thank you so much for visiting my blog!!


Goedemorgen!!
Op deze zondag :) Het is vandaag de vierde zondag van de maand, dus 
heb ik weer een bijdrage voor een bloghop. Het Stamping Sunday Team van
Sara Levin komt weer in actie! Met deze bloghop hop je over de hele wereld.

Deze keer hebben we ideeën met de bundel 'Daisy Lane'. Er is ook een
Nederlandse versie van de stampelset: Pluk de dag! Met bijpassende pons.
Het leuke is, het is een hele betaalbare bundel! Scroll gauw naar beneden ;)



Ik heb drie kaartjes gemaakt met deze set. Voor een 'beginner', een 'casual' en
een 'avid' crafter, oftewel voor beginner, gemiddelde en gevorderde stempelaar.


De eerste kaart is ook geschikt voor een beginner. Dus meteen een 
kaartje voor mijn 4S rubriek: Stampin' Up! Simple Stamping Sunday! 


De tweede kaart is voor een 'casual' stampelaar, met net iets meer
werk en techniekjes op de kaart dan op de eerste kaart..


Deze bloem heeft 4 grote en 4 kleine bloemen. Het hartje kun je 
zo kant-en-klaar kopen en maakt het helemaal af! 
De grote Daisy punch was er al, de kleine is nieuw en je kunt beide
combineren met deze stempelset! Koop je de bundel, dan krijg je 
de kleine bij de stempelset, de grote is nog steeds los te bestellen.


En als 3e kaart een hele andere opzet, met alleen de bladeren. Ik
heb de achtergrond gemaakt met Versamark, witte embossingpoeder,
de heattool en daarna gekreukeld en gekleurd met spons en inkt. 

YouTube filmpje over de bundel, van Stampin' Up!
Kijk voor alle bestel- en productinformatie onderaan dit bericht!
Ook de prijzen etc. 

Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben?
Klik op de namen hieronder en hop de wereld over!!



Veel plezier en een hele fijne zondag!!
(vanaf 15u nog een bericht, voor de nieuwe challenge van 
Dutch Card Lovers!)

Liefs, 


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een e-mail! 
De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 24 juni.
Geef jouw bestelling door voor 17.00u en ik laat het mee komen!

JOIN THE FUN!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw
bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIER.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle
informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen!
Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen?
Bestel dan via een e-mail naar mij.

5 opmerkingen:

Sara Levin zei

Beautiful cards, Yvonne! I don't know which I like better, the clean cards with fluffy daisies or the distressed ferns.

Sharni Haines - Australia zei

I love how you used the fern leaves on your cards Yvonne, all 3 cards are beautiful! x

Danielle Bennenk zei

Geweldige kaarten, Yvonne. Die 3D margriet is echt geweldig! Wow xxx

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie kaarten Yvonne, ik vind dat techniekje met die gekreukte bladeren echt prachtig maar de margriet met al die laagjes is ook een beauty!

artfulstampin zei

Beautiful creations, love the embossed leaves.