zondag 23 juni 2019

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the Translate Button
in the sidebar. Thank you so much for visiting my blog!!


Hoihoi!
Ik heb vandaag nog een berichtje voor je :) Vanochtend zette ik al
een bericht online voor de Stamping Sunday Bloghop. Wil je die
bekijken en de wereld over hoppen, klik dan HIER.

Vandaag gaat ook de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers online!
Klik HIER om de voorbeelden van de andere dames te bekijken.



Het is deze keer de bedoeling dat je onderstaande foto als inspiratie
gebruikt.. Een echte uitdaging :) 


Ik gebruikte diverse sets bij elkaar op één kaart..



Veel succes!!!

Liefs, 


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een e-mail! 
De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 24 juni.
Geef jouw bestelling door voor 17.00u en ik laat het mee komen!

JOIN THE FUN!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw
bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIER.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle
informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen!
Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen?
Bestel dan via een e-mail naar mij.

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje met het kleurenpalet!

Nicole Parmentier zei

Wat een beauty heb je gemaakt in deze kleuren!!

Marjan zei

Vind je kaart helemaal TOP!!