dinsdag 4 juni 2019

Zomers kaartje!!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


HOERA!!! 
Het is 4 juni en dus is vandaag de nieuwe Stampin' Up! catalogus live gegaan! 

De eerste bestellingen zijn inmiddels de deur uit gegaan. Heb je de nieuwe
catalogus nog niet gezien? Klik dan HIER voor de online versie! Heb je toch
liever een papieren exemplaar? Stuur me een e-mail en ik ga zorgen dat je
hem thuis krijgt! 

Om de nieuwe catalogus in te luiden, heb ik vandaag vast een kaartje
voor jullie. Maar de komende tijd zullen jullie natuurlijk nog veel meer
met nieuwe producten voorbij zien komen, hier op mijn blog!


Dit kaartje maakte ik voor de nieuwe Facebook-Challenge van mijn team.
Iedereen kan meedoen!! Klik HIER voor de lopende challenge, meer inspirate
en de informatie hoe je mee kunt doen. 

De nieuwe challenge is: Maak iets met thema: 'The Sun is Shining'/Vakantie!!
Dat moet lukken toch?? 
Ik gebruikte op deze kaart producten die gebleven of nieuw zijn! De dame was
er al. Ze zit samen met vriendinnen in 2 mooie sets. Maar het leuke is, dat er nu ook
een mannen-set is: A Good Man! En die kun je heel leuk combineren! 




Morgenavond ben ik er weer, met een bloghop vol inspiratie met
nieuwe producten. Kom je dan ook even langs??

Tot gauw!
Lieve groetjes,



Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb,
iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik
help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

(de nieuwe catalogus, met extra info)

-------------------------------------------------------------------------------------------

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe 
jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld
worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een 
e-mail! Online kun je de catalogus ook vanaf 4 juni inkijken.

De afbeeldingen zijn ingekleurd met diverse kleuren Blends.

Geen opmerkingen: