dinsdag 23 juli 2019

Christmas in July!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!
Leuk dat je even langskomt op mijn blog! Zit je ook lekker binnen
door de warmte? Het is echt binnen-zit-knutsel-weer nu.. De jongens 
zijn een middagje naar opa en ik kan weer even wat dingen bijwerken
en iets maken! 

Terwijl de mussen bijna van het dak vallen, heb ik mijn eerste kerstkaartje
gemaakt! Hij is voor de challenge van 'Just add Inkt', klik HIER


Het is de bedoeling om onderstaande foto als inspiratie te gebruiken:


Ik heb het zwart-wit, stipjes, kerst, takjes en rode bloemen eruit gehaald.


 En herken je de bloem en het papier?? Het komt beide uit de Magnolia-suite! 
Die kan dus ook prima voor kerst! Er zitten ook 2 kleinere magnolia-bloemen op de
kaart. Deze komen uit de set 'Magnolia Blooms'. Eigenlijk een beginners-set uit de
speciale brochure (klik HIER), maar juist ook heel mooi te combineren met de
grote bloem uit de 'gewone' set!!
Je vindt de informatie over de gebruikte materialen onderaan dit bericht.

En normaal heb ik al een aardig stapeltje kerstkaarten liggen in deze tijd van
het jaar, ik lig echt achter! Maar dat komt vast goed.. Na de zomervakantie zal
ik op de Challenges Donderdagen weer vaker kerstkaartjes laten zien. De nieuwe
najaarscatalogus komt er ook al aan!!


BONUS DAYS & INSTAP-ACTIE
Alleen komende week nog (t/m 31 juli) ontvang je bij 60 euro een BonusCoupon!
Lees over beide iets verder naar beneden in dit bericht.

Dat was het voor vandaag, ik hobby nog even verder ;) want er komen
nog een aantal berichtjes deze week! Kom je dan ook weer even kijken?

Fijne dag! Doe het rustig aan!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag, 12 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!
Tot die tijd kun je gewoon bestellen!! Omdat het vakantie is, pas ik de bestellingen
aan, aan de vraag! Doe je een bestelling van meet dan 60 euro, van maandag 
22 juli t/ zondag 11 augustus? Dan betaal ik de €5,95 verzendkosten en ontvang je
de bestelling GRATIS thuis gestuurd, rechtstreeks vanuit Stampin' Up!

Bij die 60 euro ontvang je dan ook nog een Bonus Coupon:

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed in juli , krijg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaart dus je eigen korting voor augustus bij elkaar!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en je hebt groot gelijk om binnen te knutselen. Hier ook koeler binnen.. een verademing als je van buuten komt.

Chantell Randall zei

This is a very nice representation of this Inspiration Pic. I like your touches of Black and the soft whimsy ribbon. Chantell Just Add Ink