donderdag 25 juli 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Het is nog donderdag! En wat voor donderdag.. Eentje die de boeken in gaat als 'heetste 
dag ooit gemeten'! Wij zitten lekker binnen en doen het rustig aan.. Ik heb wat kaartjes op
de foto gezet om jullie de komende weken te laten zien. 

Vandaag een kaartje voor een challenge, hoe kan het ook anders!
Hij is voor het Global Design Project, klik HIER


Het is een thema-challenge deze week:


Daar kunnen we wel wat mee, toch?
Hoe ik dit kaartje gemaakt heb, verschillende uitwerkingen 
en wat ik allemaal gebruikt heb, zie je in een apart bericht, komende 
zondag! De nog lopende acties zie je onderaan dit bericht.


Ik ga nog even wat kouds te drinken pakken!
Doe het lekker rustig aan vandaag! 

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag, 12 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!
Tot die tijd kun je gewoon bestellen!! Omdat het vakantie is, pas ik de bestellingen
aan, aan de vraag! Doe je een bestelling van meet dan 60 euro, van maandag 
22 juli t/ zondag 11 augustus? Dan betaal ik de €5,95 verzendkosten en ontvang je
de bestelling GRATIS thuis gestuurd, rechtstreeks vanuit Stampin' Up!

Bij die 60 euro ontvang je dan ook nog een Bonus Coupon:

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed in juli , krijg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaart dus je eigen korting voor augustus bij elkaar!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi en leuk kaartje Yvonne. Echt iets voor een creatief mens om te krijgen.
Lekker binnen blijven inderdaad. Ik heb vanmorgen gewandeld van 7 tot 8 en toen was het me al bijna te warm om actief te zijn.

Mieke zei

Mooie kaart! ♥

Nicole Parmentier zei

Mooi die letters zo! De spetters maken het extra 'crea'. Ik ben overdag lekker in de airco aan het werk. Al lig ik liever in het zwembad hoor!