woensdag 3 juli 2019

Good Morning Magnolia

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Het is nog net 'Good Morning' als ik dit berichtje type.. 
Ik had wat tijd over vanochtend en wilde weer even een kaartje maken
en dat is deze geworden voor de challenge van 'Just Add Ink'. Een 
challenge die loopt van vrijdag tot woensdag, dus kan ik hem niet op
'Challenges Donderdag' plaatsen :) Vandaar een kort berichtje!

Het is de eerste keer dat ik hier mee doe, ik volg ze al langer.
Klik HIER om naar het Challengeblog van Just Add Ink te gaan!


De challenge is: gebruik twee van de onderstaande producten.
En ik heb gekozen voor Foil en Sequins!


Ik heb de bladeren van de stempel af geknipt en daar de bladeren uit de
bijpassende stansset geplaatst, gestanst uit foil.


Heb je vragen over wat ik gebruikt heb of kan ik je ergens anders mee
helpen? Laat het weten! Vanavond ben ik er weer, met een bloghop!

Tot dan!

Lieve groetjes, 


4 opmerkingen:

Jan zei

This is beautiful Yvonne! I love your silver embossed magnolias! The rich colour of the petals contrasts so beautifully and the added die cut foil leaves is so elegant too! Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week.

Chantell Randall zei

Very pretty - I really like the embossed images - they really shine and match perfectly with the silver foil. Chantell Just Add Ink

Kelly Kent zei

So lovely to see bold coloured magnolias - I love them! Thanks for sharing with us at Just Add Ink! Kelly x

StampinCronelia zei

Mooie kaart!