maandag 1 juli 2019

Pas op: Dino's!!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Thanks for being a friend-a-saurus!!
Echt zo'n leuke tekst! En helemaal voor kinder-kaarten. Ik maakte een kaart met de schets van de nieuwe challenge van mijn team, op onze Facebook-Challenge pagina! Neem een kijkje en doe gezellig met ons mee!! Klik HIER om naar de pagina te gaan.


Dit is de schets (origineel van Mojo Monday)
Ik heb hem letterlijk gebruikt, andere dames maakte een 'vrijere' kaart hiermee :)


Ik heb de dino's en de tekst gecombineerd met stempels uit de 'Tropical Chic' set. De bladeren, maar ook de donkerbruine 'ellips-vormpjes' komen uit die set. Onderaan dit bericht lees je alles over de producten die ik gebruikt heb en over het bestellen ervan. De Bonus Days zijn vandaag begonnen!!

Dat was de dino-inspiratie voor vandaag!
Maar ik wil nog iets laten zien :) We hebben laatste met een aantal dames uit het team een kaarten-swap gehouden, met producten uit de nieuwe catalogus. In totaal waren we met 5 dames. Dit is de kaart die ik maakte:


 En ik maakte er in totaal 5. Ik kreeg 4 andere kaartjes terug. Klik op de afbeeldingen
hieronder, waardoor je ze groter en dus beter kunt zien :)

 Van Maaike                         Van Ingrid

 Van Heidi                        en van Jolanda

Leuk he?! Zo verschillend, maar allemaal mooi, dankjewel dames!

Maak er een mooie dag van!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De producten die ik hierboven heb gebruikt, staan allemaal in de nieuwe jaarcatalogus 2019-2020. Vanaf 4 juni kunnen deze producten besteld worden en vanaf die datum kan ik ze hier ook laten zien.
Zou je graag zo'n nieuwe catalogus ontvangen? Stuur me dan een e-mail! De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 8 juli. 
Geef jouw bestelling door voor 17.00u en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed in juli , krijg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaart dus je eigen korting voor augustus bij elkaar!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit ! mooi gemaakt,
grtjs, martina
x

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk deze dino-kaart maar ook je swap kaartjes zijn gaaf!!
Bedankt nog voor de catalogus, mooie kaart en het gelukssteentje die ik in de bus vond. Dat is nog eens lekker thuiskomen!! Terwijl het wasmachientje draait ga ik lekker snuffelen...