zondag 28 juli 2019

Stamping Sunday Bloghop - Achtergronden maken

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Pas op: Lange post met foto-tutorial!


Goedemorgen!!
Op deze zondag :) Het is vandaag de vierde zondag van de maand, dus 
heb ik weer een bijdrage voor een bloghop. Het Stamping Sunday Team van
Sara Levin komt weer in actie! Met deze bloghop hop je over de hele wereld.

Deze keer hebben we ideeën met producten om zelf achtergronden te maken!
 De collega's buiten Europa hebben gewerkt met Pigment Sprinkles, maar 
omdat ze in Europa nog niet leverbaar zijn, zie je ook andere ideeën hoe je zelf
achtergronden kunt maken! 



Ik heb een uitbreiding gemaakt op het bericht van donderdag. Drie kaartjes, steeds 
een stapje moeilijker en met meer materialen. Ik heb ook twee technieken gebruikt,
om het verschil te laten zien.

Een beginners-kaartje, gemaakt met een spons en inkt..

Een kaartje voor een 'gemiddelde crafter', maar dan met een 
watercolor achtergrond.

En als derde een kaart voor een 'gevorderde crafter'. 
Weer met een gesponste achtergrond.

Ik heb voor jullie een foto-tutorial gemaakt, hoe ik de achtergronden 
heb gemaakt. Zo kun je het zelf ook proberen!

Stap 1: Stans letters uit post-it briefjes, aan de kant waar het briefje 
plakt. Haal de letters voorzichtig uit de stansen, want het is heel
dun papier. Juist fijn voor deze techniek!

Stap 2: plak de letters op een basiskaart. Eventueel met behulp 
van een liniaal. Dan liggen de letters mooi op één lijn.

Stap 3a: Kies voor de techniek die je wilt gebruiken! Bijvoorbeeld
met een spons en inktpad. Zo maak je een gesponste achtergrond.

Stap 3b: Of kies een aquapainter met inkt voor een watercolor-effect.

Stap 4: Maak eventueel spetters met de aquapainter spetters in 
roze en/of zwart. Als je een gesponste achtergrond maakt, kun
je ook met alleen water spetteren, dan trekt op die plekken de
inkt een heel eind weg en krijg je lichte vlekken in het vlak.

Stap 5: Haal als laatste de post-it letters weg. Dan heb je de letters 
op de kaart staan. Met watercolor 'kruipt' er al gauw wat inkt onder
de letters, maar dit hoort ook wel bij watercolor. Als je sponst,
worden de letters strakker.


Ben je benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? Hop dan verder!
Je kunt op onderstaande namen klikken, dan hop je de wereld over:




Dat was het voor vandaag! Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven.
Vanaf nu hebben we alle vier vakantie :) Dus zal ik even grotendeels offline
zijn! Ik las even een blogpauze in.. 
Mocht je vragen hebben, een bestelling willen plaatsen of instappen als
demo in mijn team, dan help ik je natuurlijk graag! Ik ben gewoon bereikbaar!

Tot gauw!!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag, 12 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!
Tot die tijd kun je gewoon bestellen!! Omdat het vakantie is, pas ik de bestellingen
aan, aan de vraag! Doe je een bestelling van meet dan 60 euro, van maandag 
22 juli t/ zondag 11 augustus? Dan betaal ik de €5,95 verzendkosten en ontvang je
de bestelling GRATIS thuis gestuurd, rechtstreeks vanuit Stampin' Up!

Bij die 60 euro ontvang je dan ook nog een Bonus Coupon:

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed in juli , krijg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaart dus je eigen korting voor augustus bij elkaar!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

7 opmerkingen:

Sharni Haines - Australia zei

Oh my !! I love this technique Yvonne! I will certainly give this a go. Thank you for explaining it so well too. xx

Miriam zei

Erg leuke kaartjes, Yvonne!

Sara Levin zei

What a great way to do the letters and background! Very effective!!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow ,deze letters heb ik ook, weer een leuk idee om ze ook daarvoor te gebruiken
dank je wel voor de duidelijke uitleg.

evafromca zei

What a fabulous technique and I just love your progression going from beginner to avid!

Tammy C. Wilson zei

Love the lettering and the gorgeous background, Yvonne! So pretty!

Danielle zei

Super toffe kaarten, Yvonne en een heel duidelijke uitleg.