donderdag 15 augustus 2019

Challenges Donderdag - Weer thuis!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!! Leuk dat je langskomt! 
Ik ben weer terug van weggeweest :) We zijn 2 1/2 week met
vakantie geweest in Oostenrijk en zijn maandag weer thuis gekomen.
We hebben een SU-per vakantie gehad: veel gezien en gedaan, mooi 
weer en terug op een camping in Hermagor waar ik als kind al kwam:
Flaschberger. Ik geniet nog even een paar dagen na, komende maandag
gaan we met z'n allen weer beginnen. Maar ik ben al een beetje aan
het opstarten en heb vanochtend eindelijk weer een kaartje gemaakt,
na weken niets te hebben gedaan! Wat kun je dat missen...


Het is een kaart geworden voor de challenge van het 'Global Design Project' 
van deze week, klik HIER. Je moet deze week werken met een schets:


Een hele leuke om mee te werken! Ik maakte een kaartje met het designpapier
(DSP) 'Pressed Petals Specialty DSP'. Dit is op 30,5x30,5cm en is bedrukt met
foto's van bloemen en hout, gecombineerd met patronen met o.a. muzieknoten.

Het is een pak met wat dunner papier, 24 vel, #149500 voor € 18,00. Dit is €0,75
per vel!! Je kunt veel bloemen uitknippen en je kunt met één pak dus heeeeeel 
veel kaartjes maken :) Maar je kunt ook 1/4 deel als share bij mij bestellen. Dit is
van ieder design 1 vel. Zie ook onder het tabje bovenaan op deze pagina.


Ik ga de komende tijd zeer regelmatig werkstukken plaatsen met 
de Nederlandse teksten van Stampin' Up! Er zitten echt mooie bij!

Ik ga nog een paar dagen nagenieten en voorbereiden op het nieuwe
seizoen. Maandag ben ik hier weer! Tot die tijd kun je natuurlijk altijd bij
mij terecht, met vragen, een bestelling of iets anders :) Bestel- en productinfo
vind je onderaan dit bericht.

Tot dan!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 19 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed hebt in juli , kreeg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaarde dus je eigen korting voor augustus bij elkaar! Heb je BonusCoupons? Lever ze dan in bij de eerstvolgende bestelling in augustus!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

3 opmerkingen:

Wies zei

Fijn dat je terug kunt kijken op een super vakantie in Oostenrijk. Je eerste kaartje na de vakantie is prachtig. Heel mooi zoals je de sketch hebt uitgewerkt.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

Wat grappig! Ik was ook in Hermagor als jongere met mijn ouders. Volgens mij in 1981. Niet op dezelfde camping. Ik ben toen nog met mijn nichtje van daaruit met de trein naar Venetië geweest en doorgereisd met de trien naar het toenmalig Joegoslavie. Komen er zomaar een boel herinneringen boven....
Je kaart is prachtig!

Nicole Parmentier zei

Fijn dat jullie zo een leuke vakantie hebben gehad! Lijkt me bijzonder om met je eigen gezin terug te keren naar de plek waar je zelf als kind bent geweest. Je kaartje is ook prachtig! Ik zie er wel een beetje Oostenrijk inspiratie in terug!