maandag 12 augustus 2019

Memories and More kaartjes

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Nog een weekje en dan zijn de 6 weken schoolvakantie alweer
voorbij! Langzaamaan begin ik weer met de voorbereidingen voor
volgende week. Ik heb weer zin om vol aan de slag te gaan, heb het
wel gemist hoor! Maar de kinderen thuis is natuurlijk ook heel
fijn en gezellig!

Vanavond gaat er in ieder geval een verzamelbestelling de deur uit!
Heb je BonusCoupons? Vergeet ze niet deze maand in te leveren.
Ik bestel in ieder geval ook de nieuwe najaarscatalogus mee. Al mijn
vaste klanten en workshoppers (van de afgelopen 4 maanden) krijgen
hem automatisch. Wil je er ook graag eentje? Laat het weten!



Vandaag heb ik twee kaartjes die ik hier nog niet heb laten zien.
Het zijn twee eenvoudige kaartjes die je snel kunt maken. Ze zijn
namelijk gemaakt met de Memories and More kaartjes en de kant-en-klare
bijpassende enveloppen en basiskaarten. Je vindt de productinformatie 
onderaan deze mail. 


Ook de inlegvellen voor de enveloppen zitten in de kit met kaarten en 
enveloppen en bij de Memories en More kaartjes zitten ook stickervelletjes.
Het enige wat ik extra heb toegevoegd zijn de verjaardags-tekststempeltjes.


De bovenste kaart was met roze en de onderste voornamelijk met groen.
Omdat alle kaartjes er 2x in zitten, heb ik van beide soorten ieder 2
dezelfde gemaakt en had ik dus in een handomdraai 4 kaarten klaar!

Dat was het voor vandaag!  Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen?
Dan verneem ik het graag. Fijne dag!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is vandaag,  maandag, 12 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed hebt in juli , kreeg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaarde dus je eigen korting voor augustus bij elkaar! Heb je BonusCoupons? Lever ze dan in bij de eerstvolgende bestelling in augustus!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Geen opmerkingen: