woensdag 28 augustus 2019

KleurenKaartenTeam

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!!

Nu de vakantie weer voorbij is, gaat alles voor mij weer van start!
Zo ook meedoen met het KleurenKaartenTeam van Martina! Altijd leuk :)
Klik HIER om naar haar blog te gaan en te kijken wat iedereen heeft
gemaakt! Dit is mijn kaart voor deze maand:


Een 'herfstig-kaartje' in de kleuren van deze maand: Geoxideerd koper en steenrood!
Hoe krijgen ze het verzonnen hihi.. Maar een echte challenge! Ik heb de twee Stampin' Up!
kleuren gekozen die er het dichtst bij zitten:


De set die ik gebruikt heb, is een set uit de jaarcatalogus: Painted Harvest!
Een set die al een paar catalogi meet gaat, maar nog steeds heel erg mooi is
in de tijd van het jaar die gaat komen! Dus haalde ik hem weer eens uit de kast.


Er is veel te zien op de kaart! Ik merk dat ik op het moment weet in een
periode zit, waarin ik wat drukkere kaarten maak hihi.. Ik denk dat jullie 
dat vast wel herkennen, van die fases :) 
Benieuwd wat ik gebruikt heb? Scroll dan even naar beneden in dit bericht.

Ik ben heel benieuwd wat iedereen gemaakt heeft met deze kleuren en 
ga zeker vandaag een blog-rondje doen. Dat doe ik helaas veel te weinig,
dus waardeer ik het heel erg dat jullie bij mij langskomen: dankjewel!!

Fijne woensdag!!


Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is woensdag, 4 september, vroeg op de dag
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op dinsdag en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!! (t/m 31 augustus)
Bij iedere 60 euro die je besteed hebt in juli , kreeg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaarde dus je eigen korting voor augustus bij elkaar! Heb je BonusCoupons? Lever ze dan in bij de eerstvolgende bestelling in augustus!



JOIN THE FUN! Extra Extra! (t/m 31 augustus)
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

De nieuwe producten kan ik vanaf 4 september toevoegen en bestellen! Geef eventueel jouw wensenlijstje al door en ik laat het op 4 september meteen voor je mee komen!

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com


Benodigdheden
Leaves Trinkets
[146343]
€ 9,75
Paper Snips Scissors
[103579]
€ 12,00

16 opmerkingen:

Sarah zei

Er zit wat op op je kaart, maar toch is ze niet te druk. Je liet ook veel wit. Zeer mooie kaart!

Nancy Soetaert zei

een heel mooie kaart Yvonne! Heel leuk opgebouwd.
De nieuwe kleur van SU vond ik ook wel passen, terracotta tile (what's in a name..)
Fijne dag
Nancy

Marfien zei

Mooie kaart, leuk om dit stempel hiervoor te gebruiken. Om nog dichter bij de kleur van het geoxideerde koper te komen: 2x stempelen, 1 keer met mint en daarna een keer met afgezwakt island indigo, zo mooi . . .

Jantine zei

Prachtige kaart, Yvonne! Leuk hoe jij voor mint macaron koos, ik heb andere SU-kleuren voor mijn geoxideerde koper gebruikt :-)
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een super kaart Yvonne!! De bloem is errug mooi. En de kleurtjes zijn ook super bij elkaar.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Kaartenkraam zei

Drukke kaarten zijn heel mooi als alles op elkaar afgestemd is en de compositie klopt en dat is bij jou het geval. Prachtkaartje!

groetjes van Ank

Marijke zei

Een prachtig kaartje en ik vind hem niet te druk hoor! Ik ben zelf ook bezig met "vrij veel op mijn kaarten" periode maar dat is alleen maar leuk en straks weer wat minder!Maar jouw kaartje is prachtig en mooi die kleuren van de inkt! Groetjes Marijke.

chantal zei

Wat een leuke en mooie kaart. De nieuwe kleuren van SU lenen zich hiervoor
Liefs Chantal

Margreet zei

Wat een mooie SU kleuren heb je gevonden voor de gevraagde kleuren. Je kaart is supermooi geworden.
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

wauw, wat heb je dat knap verwerkt, je kleurencombo, helemaal vertaald naar 'Stampin Up', geslaagd en heel erg leuk kaartje, mooi gedaan
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjes,martina
x

Nicole Parmentier zei

Wat een beauty weer Yvonne! Ondanks de 'drukte' vind ik hem toch ook best rustig omdat alles in dezelfde kleuren is en geclusterd. Het cayun is perfect voor deze herfstbloem, hij knalt er echt lekker af!

!neke zei

Super mooi Yvonne !

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Yvonne! Perfect die kleuren.
Bloggen, het is voor mij een gewoonte geworden. Ik kijk ook heel weinig tot geen tv, dat scheelt een boel en ik lig nooit heel vroeg in mijn bed, dus dat zijn van die uurtjes waarin ik bij jullie op bezoek kom!

Nancy zei

Hey Yvonne,

Feestelijke kaart maakte je,

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

't is me gisteren niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
Je kaartje is een leuke en mooi geslaagd.
groetjes
Els

Nelleke zei

Wow Yvonne wat gaaf gemaakt. En die metalen blaadjes erbij maken het af. Heel mooi in de gevraagde kleuren. groeten, Nelleke