maandag 26 augustus 2019

Jouw eigen avontuur!!!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo! Welkom op mijn blog!
Leuk dat je even langskomt zo na het weekend :) Of misschien wel na je
vakantie! Ik hoop dat je fijne dagen/weken hebt gehad! Het is nog even
nagenieten met dit mooie weer!

Je hebt het misschien al gezien, ik ben al begonnen met het 'in de sfeer komen'
voor het komende seizoen. Want we zitten nog volop in de zomer, maar de herfst
is in aantocht! Ik zag gisteren tijdens een fietstocht al diverse paddenstoelen staan
en eikels op de grond liggen (die uit de boom gevallen waren bedoel ik dan ;) )..
Met de najaarscatalogus is het nog leuker, want werken met producten die bij
het seizoen passen, is nog leuker! Ik heb nog heel wat kerst-kaarten te maken in
de komende maanden.. En jij?? Ben je ook van herfst, kerst en alles daaromheen??

Ik hobby het hele jaar door, maar er zijn er ook genoeg die nu weer langzaamaan
gaan opstarten met hobby-en na een zomerstop..
Hoe dan ook: maak van je hobby een feestje!!! Een uitlaatklep.. Een 'Happy Moment'!




Mijn avontuur met Stampin' Up! begon al 6 jaar geleden. Toen ik de eerste kerstkaart
met Stampin' Up! producten maakte bij een vriendin. En ik ben nog steeds heel blij met
de stap die ik toen heb gemaakt: instappen als demo! Ik ben dankbaar voor de dames in
mijn team en mijn klanten. Sommige echt al vanaf het eerste uur! De meeste blijven
ook echt hangen en hebben inmiddels ook al hun 5-jarig jubileum gevierd!
Ik heb afgelopen week mijn eigen verhaal al gedeeld. Mocht je het leuk vinden dit te
lezen, klik dan HIER.

Stampin' Up! is vooral veel gezelligheid, lekker creatief bezig zijn en werken met
kwaliteitsproducten die perfect bij elkaar passen! Wil je jouw eigen avontuur beginnen?
Twijfel je er misschien al langer over? BEGIN DAN VANDAAG!!! Niet twijfelen, maar
gewoon DOEN!!! Zonde van de tijd om te twijfelen!

Stap in mijn gezellige team en begin het nieuwe hobby-seizoen goed!

Alleen nog deze week, t/m 31 augustus is er een speciale instap-actie met etxra's:



Klik HIER voor alle informatie en een link om je in te schrijven..
JOIN THE FUN!

Maar wat kun je dan van mij verwachten?
Als je in mijn team instapt, zal ik jouw aanspreekpunt zijn. Je kunt ten alle tijden
bij mij terecht met alle vragen. Ik help je graag op weg en wat je ook wilt met
Stampin' Up! (hobby-demo of een eigen business beginnen), ik kan je van advies
voorzien. Ook staan we met het team 'samen sterk'. Iedereen helpt elkaar graag
en tijdens de teamavonden is het altijd SU-per gezellig.
We hebben speciale app-groepen, een Facebook-pagina, een challenge-pagina en
meer! Ik deel zakelijke informatie (iedereen bepaalt zelf wat zij/hij hiermee doet),
we inspireren elkaar met voorbeelden en nog veel meer!!

Lijkt het je wat? Wil je het proberen? Demo worden kan iedere dag, het hele jaar door!
Klik dan op de link hierboven als je je in wilt schrijven. De extra's gelden nog t/m
deze zaterdag! Daarna gelden weer de 'gewone' voorwaarden.

Je bent meer dan welkom!!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG maandag, 26 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed hebt in juli , kreeg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaarde dus je eigen korting voor augustus bij elkaar! Heb je BonusCoupons? Lever ze dan in bij de eerstvolgende bestelling in augustus!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in als in augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

GerJanne zei

Ja, ik had het gelezen hoor! En ga maar lekker aan de gang met nieuwe spullen, dat inspirert ons alleen maar...