zondag 25 augustus 2019

Stamping Sunday - Holiday catalogue favorites

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!!
Op deze zondag :) Het is vandaag de vierde zondag van de maand, dus 
heb ik weer een bijdrage voor een bloghop. Het Stamping Sunday Team van
Sara Levin komt weer in actie! Met deze bloghop hop je over de hele wereld.

Deze keer hebben we ideeën met onze favoriete producten uit de nieuwe

najaarscatalogus!! Ik ben aan de slag gegaan met de Nederlandse set 
'Tjokvol Kerst' of in het Engels 'Cup of Christmas'. Tja, die stond meteen
bovenaan mijn lijstje! En wie mij volgt, weet vast wel waarom ;)
Dit zijn de kaartjes geworden:




Met weer 3 verschillende kaartje: voor een 'beginner', een 'casual' en een
'avid' (gevorderde) crafter. Bij iedere stap komt er extra materiaal en
een wat moeilijker niveau bij kijken..


De eerste is #simplestamping voor een beginner of iemand die veel van 
'Clean and Simple' (CAS) houdt! Alles is in één laag gestempeld.


De tweede kaart is iets moeilijker, met stansen erbij, een strik erop
en in laagjes werken.


En op de derde zit nog meer verwerkt, zo ook het DSP, designpapier.


Deze kaart kan eigenlijk voor iedere gelegenheid! En hoeft echt niet te wachten
tot Kerstmis om verstuurd te worden! Het seizoen van warme chocolademelk komt eraan!

Dit is de set die ik gebruikt heb: 
De stempels zijn los €28,00 en de stansen €36,00.
Als bundel samen zijn ze €57.50. Ik kan alle producten
vanaf 4 september voor je bestellen!

EN.... ik heb iets stouts gedaan... Ja, ik heb het weer gedaan:
een stempel kapot geknipt! In de set zit een stempel met de 
tekst 'Kop op het is Kerst'. Ik heb 'Kop op' eraf geknipt en er 
staat nu: Het is Kerst! Dat ga ik denk ik vaker gebruiken!


Ben je benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? Hop dan verder!
Je kunt op onderstaande namen klikken, dan hop je de wereld over:



Veel plezier!

Liefs,


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 26 augustus
Geef jouw bestelling door voor 17.00u op die maandag en ik laat het mee komen!

BONUS DAYS COUPONS!!
Bij iedere 60 euro die je besteed hebt in juli , kreeg je een coupon van 6 euro helemaal gratis! Hiervoor zoek je in augustus gratis producten uit! Je spaarde dus je eigen korting voor augustus bij elkaar! Heb je BonusCoupons? Lever ze dan in bij de eerstvolgende bestelling in augustus!

JOIN THE FUN! Extra Extra!
Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te zijn of wil je graag korting op jouw bestellingen? Stap dan in mijn gezellige 'Het SU-per Team!'. Klik HIERStap je in in juli of augustus? Dan betaal je 129 euro, maar zoek je niet voor 175 euro maar voor 207 euro zelf producten uit! Dat is 32 euro EXTRA!! Maar dat is nog niet alles... Je krijgt ook 2 Bonus Days Coupons die je in de
maand nadat je bent ingestapt kunt inwisselen! Extra Extra dus!

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

De nieuwe producten kan ik vanaf 4 september toevoegen en bestellen!
Geef eventueel jouw wensenlijstje al door en ik laat het op 4 september
meteen voor je mee komen!


7 opmerkingen:

Sharni Haines zei

Your cards are really beautiful Yvonne, you have created something amazing from such an ordinary item...I just love them. Gorgeous!!x

artfulstampin zei

Oh my, I hadn't realised how much fun cups could be. Gorgeous cards.

evafromca zei

Oh ,Yvonne, these are all so gorgeous!!! Love how you stepped up each card! I hoped someone would showcase this stamp set and you totally nailed it!! I am sold!!! Need these cups in my collection!

Tammy C. Wilson zei

Such cute cards!!! I love the combo of all the red elements! So much fun!

Nicole Parmentier zei

Wat leuk! Ik zag de set ook al bij Gerjon. Gave kaartjes en stempels kapot knippen, dat doe ik ook hoor!

Lynsay zei

oooooh! Love all three! Great bundle!

Anne Ronsky zei

Very cute cards, lovely bright colours for Christmas :) many thanks for sharing :)