woensdag 4 september 2019

Aloha Bloghop - Fun Fold

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Goedenavond!!
Vandaag een wat later bericht dan normaal gesproken :) We gaan weer hoppen!
Dames uit het Hawaii 2020-team verzorgen een bloghop met als thema: Fun Fold!

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat je deze kaart van de week misschien al ben tegen-
gekomen op facebook, maar ik had hem hier nog niet geplaatst! Dus hierbij alsnog!


Het is een Double-Z Fold kaart. Het is een model wat ik al vaak gemaakt heb en het 
blijft leuk om te maken! Deze keer beplakt met heel mooi DSP (designpapier).


De bloemen zijn ook allemaal uit het DSP geknipt..


De Double Z :)


De teksten komen uit de gave stempelset 'Everything Amazing'.
Het grote woord 'Amazing' kun je combineren met verschillende
kleine tekstjes, zoals deze voor een verjaardag.


Ik heb het grote woord gestempeld en daarna voorzien van glitter met de
Wink of Stella. De kleinere tekstjes zijn met Versamark, witte embossingpoeder
en de heattool op groen cardstock  verwerkt.

Het DSP wat ik gebruikt heb, doet mee met de 4=3 actie die de hele maand loopt!
Het heet 'Pressed Petals'. Koop je 3 pakken DSP, krijg je een 4e GRATIS!
Klik op de afbeelding voor een vergroting. Verdere info over wat ik gebruikt heb,
vind je iets verder naar beneden in dit bericht.


Benieuwd wat de andere dames hebben gemaakt??

Afbeelding kan het volgende bevatten: oceaan, tekst en water

Klik dan op de namen van de dames in het lijstje hieronder en neem en kijkje!




Ik liet deze kaart al eerder zien op mijn eigen Facebook Challenges Pagina, welke
ik samen met mijn team heb opgestart. Het thema is deze maand 'Verjaardag' en
deze kaart diende ter inspiratie. Lijkt het je ook leuk om mee te doen? Dat mag altijd!!
Klik HIER om de pagina te bezoeken, wordt lid en doe mee!!

Morgen in het weer donderdag: Challenges Donderdag! Rond het middaguur
heb ik weer een nieuw bericht voor je. Tot morgen!!

Liefs,



----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 9 september, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooie kaart Yvonne. Het z-fold model is ook een leuk model om te maken.
En dank je voor je antwoord! Ik ga het zeker proberen en dan laat ik je weten of het gelukt is!

Durvina zei

Heel gaaf Yvonne!
Het papier is ook zo mooi, en dit set staat ook op mijn lijstje.

liefs, Durvina

Annette Elias-de Kijkkast zei

Prachtige kaart Yvonne! Het papier is al prachtig en de combinatie met deze stempelset is ook supertof! Dat heb je smaakvol gedaan!

Margriet Siekman zei

Met recht Amazing! Ontzettend goede combi van papier/kleuren/tekst.

Anne-Marie zei

Ook weer zo'n leuk model dat ik nog nooit heb gemaakt.....mooie kaart!

elly zei

Mooie kaart met dit prachtige papier, ik ben helemaal weg van de warmte van de kleuren. Helemaal leuk

Yolanda Pasterkamp zei

Ademloos ben ik bij deze kaart, supergoed verwerkt DSP hierin. Amazing!

Suze Bonnema zei

Heel mooi, geweldige manier om dat prachtige papier te verwerken.
Suze