dinsdag 3 september 2019

Nieuwe najaarscatalogus en actie DSP 4=3

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!



Vandaag informatie over de eerste bestelling voor de producten uit de nieuwe 
catalogus, welke morgen in gaat!! Ik zal dan ook de link plaatsen, zodat je
de catalogus digitaal kunt inkijken.


Tevens begint morgen een speciale DSP (Design papier) actie! 4=3
Voor geselecteerde pakketten geldt 4 halen is 3 betalen! Koop je 3 pakketten
ontvang je dus een 4e GRATIS!!
Deze actie geldt ook als je gebruik maakt van mijn papier-shares. Dit wil
zeggen als je een deel van een papierpakket besteld, bijvoorbeeld de helft
of 1/4 deel. Alleen op diezelfde, geselecteerde soorten. Dit zijn ze:


-----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE

Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, woensdag, 4 september, vroeg op de dag
Geef jouw bestelling vandaag door voor 17.00u  en ik laat het mee komen!


---------------------------------------------------------------------------------------------------

WORKSHOP-INFORMATIE
Bovenaan mijn website vind je een tabje met alle workshop-informatie!
De eerstvolgende workshop-dag is op World Card Making Day: zaterdag 5 oktober.
Een bijzondere, wereldwijde dag die ik graag samen met jou zou doorbrengen!
Schuif je ook gezellig aan??


------------------------------------------------------------------------------------------------

Tot gauw!!

Liefs,

Geen opmerkingen: