donderdag 10 oktober 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Weken vliegen voorbij.. Zaten we as nog in de Zomervakantie, morgen krijgen
de jongens hier alweer Herfstvakantie! De eerste 8 weken school zitten er alweer op..

Vandaag heb ik voor jullie weer twee kaartjes voor Challenges Donderdag.


Deze eerste kaart is voor het Global Design Project, #GDP210, klik HIER
Het is de bedoeling om de schets te gebruiken en die heb ik vrij letterlijk genomen.

Het werd een herfstkaartje en in plaats van een cirkeltje op de kaart te plakken, heb
ik in het vlak DSP (designpapier) een gat geponst. Voor alle benodigdheden scroll
je naar onder in dit bericht.


De tweede kaart is een Kerstkaart, ja op donderdag, een oude traditie ;) 


Deze is voor de Liftchallenge van Marjan en Cornelie. Ik heb er echt even over
moeten nadenken, over deze challenge. Het is de bedoeling dat je stanst in de voorkant
van de kaart en daarachter (op de binnenkant van de kaart) stempelt. Dan denk je, ik heb 
zoveel hobby-spul, dat moet wel lukken, maar uiteindelijk was dit de enige set die ik 
ervoor kon gebruiken! Dus keuze had ik niet :)  


Echt een kaartje uit mijn comfortzone en dat zie ik ook, maar ach, daar zijn de
challenges voor!! Benieuwd naar de originele voorbeelden? Klik HIER.

Een hele fijne dag!


Liefs,


       


-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!


Benodigdheden kaart 1:
Product List
Paper Snips
[103579]
€ 12,00


Benodigdheden kaart 2:
Product List
Paper Snips
[103579]
€ 12,00


----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 21 oktober, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

5 opmerkingen:

gerrie zei


Ik vind het een schitterende kerstkaart geworden Yvonne.Die hertjes brengen mij ook weer op een idee, leuk gedaan met die bomen erachter en dat rode lint erbij.
Lieve groetjes, Gerrie.

Nicole Parmentier zei

Jhee is het al weer herfstvakantie ?!! Wat vliegen die weken toch voorbij hè! Je kaartjes zijn beide weer prachtig. Mooi om te zien hoe je met dezelfde techniek zo een verschillende resultaten kunt krijgen. Al zijn beide kaartjes toch echt in de voor jou herkenbare strakke en nette stijl, ik houd er van!

José zei

Ik vind het een top-kaart! geworden Yvonne, hele mooie lift.

Marjan zei

Twee mooie kaartjes en ondanks dat je zelf vindt dat je kaart voor de Liftchallenge uit je comfortzone is en dat je dat ziet, vind ik dat niet. Ik vind het heel mooi met de hertensilhouetten en de mooie achtergrond en het kerstlint! Fijn dat je met ons meedoet weer, Yvonne!

Cornelie zei

Onwijs mooi juist je lift! Het klopt zo de rendieren tussen de bomen in! Echt mooi gedaan. Dank je wel voor het meedoen weer Yvonne!